וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יורגוס אתנסיאדיס עשוי לרשת את ראיקוביץ', לאובץ לא יגיע

18.6.2018 / 15:51

אם הסרבי יימכר, שוער אסטרס טריפוליס עשוי להחליפו, כך על פי דיווח ביוון. מכבי תל אביב תוכל לשלם עליו רק אם תבצע מכירה. המגן הקרואטי ששיחק אצל איביץ' חתם רשמית בדינמו זאגרב

אוהדי מכבי תל אביב מוחים נגד עזיבתו של טל בן חיים ב-2018/צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב, שהחלה אתמול (ראשון) את אימוניה לקראת עונת 2018/19, מחכה להצעה רשמית על פרדראג ראיקוביץ'. שוער נבחרת סרביה, שישב אתמול על הספסל של נבחרתו בניצחון 0:1 על קוסטה ריקה, מבוקש בפנרבחצ'ה הטורקית שעל פי הדיווחים מוכנה לשלם 3 מיליון יורו, אך כאמור טרם הוגשה כל הצעה.

בינתיים, ביוון מדווחים כי יורגוס אתנסיאדיס מועמד למכבי תל אביב, בהנחה שראיקוביץ' יימכר. על פי אתר "ספורט FM", שוערה של אסטרס טריפוליס חווה את העונה הטובה בקריירה שלו (11 משחקים ללא ספיגה ורק 24 שערי חובה ב-30 מחזורים) ומבוקש בפאוק סלוניקי, מכבי תל אביב ועוד קבוצה מרוסיה.

לשוער בן ה-25, ששיחק בנבחרת הצעירה של יוון והגיע לאסטרס טריפולי מפנתראקיקוס לפני שנתיים, יש חוזה לעונה נוספת, אך המועדון מוכן להיכנס למשא ומתן בנוגע למכירתו. מכבי תל אביב, שנמצאת במצב בעייתי בגלל הפייר פליי הפיננסי ומתמקדת כרגע רק בשחקנים חופשיים או בהשאלות, תהיה אפשרות לשלם דמי העברה רק אם תמכור את ראיקוביץ' (או שחקן בכיר אחר).

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
מכבי תל אביב יכולה לבצע רכש רק אם תמכור לפני כן. ראיקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

מארין לאובץ, המגן השמאלי הקרואטי שהצליח אצל איביץ' בפאוק סלוניקי והיה מועמד לחזור לשתף פעולה עם המאמן גם במכבי תל אביב, קיבל הצעה חדשה מדינמו זאגרב וחתם רשמית בשורותיה.

המגן כבר עבר בדיקות רפואיות בשבוע שעבר, אך אז העסקה נתקעה בגלל דרישות השכר והיום חלה התקדמות משמעותית שהובילה לחתימה. לאובץ הוצג בשעות הערב יחד עם עוד שבעה שחקנים. בניגוד לצהובים שלא יכולים היו להציע כסף לפאוק, דינמו תשלם 300 אלף יורו ותעניק ליוונים 20 אחוזים ממכירה עתידית.

עוד באותו נושא

אימון ראשון עם איביץ': מכבי תל אביב פתחה את ההכנות לעונת 2018/19

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully