וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודמיר סיכם עקרונית בהפועל חיפה: "הושגו הבנות בעל פה"

18.6.2018 / 10:02

בשיחה שנערכה בין יואב כץ לנציגיו של קשר בית"ר הושגו הבנות עקרוניות והוא אמור לחתום לעונה. סוכנו: "שמחים, מדובר במועדון גדול". יוגברו המאמצים להחתים את אלי אלבז, נמצאה מאמצת ראשית חדשה

הפועל חיפה קרובה לסיכום עם קלאודמיר, קשרה הברזילאי של בית"ר ירושלים. בשיחה שנערכה בין יואב כץ לשחקן הושגו הבנות עקרוניות ועל פי גורמים במועדון הקשר אמור לחתום בקרוב על חוזה לעונה הקרובה. קלאודמיר אמור להיות הזר החמישי של המועדון וכעת ינסו בקבוצה להגביר הילוך ולהחתים את אלי אלבז חלוצה של אפולון סמירניס היוונית.

בהפועל חיפה אישרו הבוקר: "הייתה שיחה עם סוכנו של קלאודמיר והושגו הבנות בעל פה". סוכנו, איתן מזרחי, מסר בתגובה: "אנחנו שמחים מאוד. השאיפה של קלאודמיר היא לשחק אצל יואב כץ וניר קלינגר ולעזור להם להתקדם בשלבים האירופאים. מדובר במועדון גדול".

קלאודמיר (33) החל את הקריירה בוואסקו דה גאמה ב-2003 ועבר במספר קבוצות ברזילאיות נוספות לפני שנחת בבית"ר ירושלים בקיץ 2014. אשתקד רשם את עונת השיא שלו במועדון, בה כבש עשרה שערי ליגה - לא מעט מהן בבעיטות חופשיות. לאחר שהצהובים-שחורים החליטו לא לממש עליו את האופציה, הוזכרו מספר קבוצות נוספות בישראל כמועמדות לצרפו, אך הפועל חיפה היא זו שהגיבה ראשונה וזכתה בברזילאי הוותיק.

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית על מועמדותו של קלאודמיר להפועל חיפה

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בדרך להפועל חיפה. קלאודמיר/ברני ארדוב

מלבד אלבז, למועדון הוצע להחתים את החלוץ היהודי-דני דיויד בויסן, ששיחק בבית"ר ירושלים בעונה שעברה. כץ מחפש אופציות ישראליות נוספות למקרה שראדו גנסארי יחתום והוא לא יוכל להחתים חלוץ זר. יש לציין כי במידה שלא יוחתם חלוץ זר, הפועל חיפה עשויה לפנות גם לאופציית זר בעמדת המגן השמאלי, כשמיהאי קורהוט שכבר הוצע בעבר נמצא על הפרק.

המנכ"ל אורן שטרלינג והיועץ המשפטי עו"ד עידן גולדנברג ייצגו את הפועל חיפה בהגרלת מוקדמות הליגה האירופית שתיערך ביום רביעי. הפועל חיפה תיכנס למסגרת המשחקים בסיבוב השני.

בנושא אחר: רשת חנויות האופנה לגברים BOGART תהיה המאמצת הראשית של מועדון כדורגל הפועל חיפה בעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת כאשר סכום האימוץ מוערך כמליון שקלים והקבוצה תיקרא הפועל BOGART חיפה.
בנוסף תלביש BOGART את שחקני הקבוצה בחליפות לקראת ההופעה במוקדמות הליגה האירופית. על הסכם האימוץ חתמו שלומי בוחבוט הבעלים של הרשת המונה כ-30 סניפים ברחבי הארץ וסגן נשיא המועדון דורון אוסידון.
מי שיצר את הקשר בין המועדון וחברת האופנה היה איש העסקים, אוהד הקבוצה אמיר הברפלד. הבעלים יואב כץ ברך את שלומי בוחבוט וחברת BOGART לרגל הצטרפותם למשפחת הפועל חיפה.

דורון אוסידון סגן נשיא הפועל חיפה עם שלומי בוחבוט בעלים חברת BOGART. אתר רשמי הפועל חיפה, אתר רשמי
דורון אוסידון עם שלומי בוחבוט והחולצה החדשה/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully