וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע מופתעים לטובה: 600 מנויים נמכרו תוך שבוע

17.6.2018 / 17:07

העולה החדשה לליגת העל טרם השיקה את קמפיין המנויים הרשמי שלה, אך האוהדים כבר החלו לחטוף את המנויים לעונה הבאה בקונכייה שצפוי לעבור שיפוץ בקרוב. הבנות עם בן אייזנהארט על הארכת חוזהו, גם עמית גרשון צפוי להשאר

רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. שלומי גבאי
הסגל בתהליכי בנייה. רמי הדר/שלומי גבאי

הפועל באר שבע/בני שמעון הצטרפה בחודש שעבר לראשונה בתולדותיה לליגת העל, וכבר עוררה סערה קטנה בליגת העל כשהחליטה על שינוי מפתיע בצוות המקצועי ומינויו של רמי הדר על חשבונו של יניב בורגר, שהצעיד את הקבוצה לליגת העל. בשבועות מאז שמונה לתפקיד, עובד הדר גם במישור של בחינת הסגל הקיים והחלטה מי מבין השחקנים ימשיך לעונה נוספת ומי לא, וגם במחשבה על שחקני החיזוק לעונה הבאה.

השחקן הראשון שהגיע להבנות על חוזה חדש בבאר שבע הוא המתאזרח בן אייזנהארט (27, 2.04) ששימש בעונה שעברה כשחקן המחליף של שחקן הפנים סטורם וורן, שהחלטה לגביו תתקבל גם בתקופה הקרובה. אייזנהארט, שמאז הגעתו לישראל לפני ארבע שנים שיחק באליצור יבנה בלאומית, מכבי אשדוד בליגת העל, ושנתיים בלאומית במדי באר שבע, רשם בעונה האחרונה 1.3 נקודות ו-1.2 ריבאונדים למשחק. שחקן נוסף שמחזיק בחוזה לעונה הבאה ואמור להמשיך בוודאות די גדולה הוא הגארד עמית גרשון, שהגיע לבאר שבע העונה, והיה מהבולטים במסע העלייה עם 8.9 נקודות ו-2.4 ריבאונדים למשחק.

במועדון עובדים בימים אלה על מנת לבצע התאמות בהיכל הקונכייה כדי שיתאים לליגת העל, והעבודות צפויות לצאת לדרך לאחר משחק הידידות של נבחרת ישראל נגד נבחרת אוקראינה שייערך בו בסוף השבוע הקרוב. בבאר שבע החלו בשבוע שעבר למכור מנויים לעונה הבאה, עוד לפני קמפיין המנויים הרשמי שצפוי לצאת לדרך בתקופה הקרובה, ובשבוע הראשון נמכרו מעל 600 מנויים, כמות שהפתיעה לטובה את אנשי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully