וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם על חברה שיצרה תחתונים רוטטים שירגשו נשים שצופות במונדיאל

19.6.2018 / 9:36

חברת הלבשה תחתונה מקסיקנית זוכה לביקורות קשות על המוצר החדש שלה - תחתונים רוטטים לנשים משועממות שצופות במונדיאל. יצרני התחתונים טוענים שהם יכניסו את הנשים לאווירה המותחת של המשחק וירטוט בכל פעילות אינטנסיבית על המגרש. פורקן מובטח בכל שער

VickyForm_mx/Twitter

חברת ההלבשה התחתונה המקסיקנית "ויקי פורם" נקטה בצעד אמיץ ודי מוזר כשהשיקה בחמישי האחרון, רגע לפני פתיחת משחקי המונדיאל, את תחתוני הרטט "להרגיש את המשחק" (Siente el Juego) שלטענתם צפויים להכניס את הנשים הצופות במונדיאל לאווירת המשחק - בעזרת גירוי מיני.

התחתונים הרוטטים נחשפו בפרסומת נועזת שנפתחת בטקסט "מדי שנה 4 מיליון זוגות נפרדים בגלל משחקי כדורגל". הפתרון של מותג הנשים המצליח הוא לגרום לנשים שאינן אוהבות לצפות במשחקים, להרגיש את האווירה על המגרש ולהזדהות עם התרגשותו של הפרטנר הגברי שלהם בעזרת תחתונים שירטטו ויגרו אותן מינית בכל פעילות אינטנסיבית על המגרש.

בפרסומת מוצג זוג שמספר על הבעיות שהכדורגל הביא למערכת היחסים שלהם. האישה טוענת שבן זוגה פשוט חולה, כי כשהוא פותח את הטלוויזיה - כל מה שמסביבו כאילו נעלם. "מה לא בסדר בו? זה בגלל הכדורגל?" היא נשמעת אומרת ביאוש. אל דאגה, המומחים ב"ויקי פורם" מצאו פתרון שיעזור לשני בני הזוג להתרגש מהמשחקים באותה רמה. "יצרנו את זוג התחתונים הראשון שמאפשר לך להרגיש את התשוקה של המשחק", נאמר בפרסומת.

תחתונים רוטטים לנשים שצופיות במונזיאל. אתר רשמי
התחתונים הרוטטים שירגשו את הנשים בזמן צפייה במונדיאל/אתר רשמי
תחתוני רטט למונדיאל. צילום מסך
תחתוני רטט לצפייה במונדיאל/צילום מסך

עוד בנושא:

התחתונים מחוברים לכאורה למערכת המפרשת את נתוני המשחק וממירה את ההתרחשויות בה בזמן אמת לעוצמת רטט בתחתונים. בפרסומת גם מוצגת הדגמה לכך: השניים נראים יושבים וצופים יחד במשחק. בעוד הגבר לחוץ ממה שקורה על המגרש, האישה כבר מתחילה להרגיש את האדרנלין בתחתוניה. ככל שהמשחק נהיה אינטנסיבי יותר, כך היא מגורה יותר. פעולת הרטט נעצרת פתאום כשאחד השחקנים מאבד את השליטה על הכדור ואז היא נראית צועקת על המסך: "פאול! שופט עיוור, זה פאול!".

בן זוגה שנראה עד אז סקפטי לגבי רמת ההתרגשות של חברתו, מתלהב מההתעניינות המפתיעה שלה במשחק, נצמד אליה ואוחז בידה. הפרסומת מסתיימת כשהיא מגיעה לסיפוק כשאחד השחקנים מבקיע גול ומחבקת בהתלהבות את בן זוגה.

תחתוני רטט למונדיאל. צילום מסך
התחתונים בפעולה/צילום מסך

הפרסומת הצליחה לעצבן הרבה מאוד אנשים ברשתות החברתיות. אחת כתבה: "זה ממש סקסיסטי! רעיון נורא. איזה רעיון מטופש". אחרת הוסיפה: "אנחנו הנשים גם אוהבות כדורגל. נמאס מאנשים שמקטלגים אותנו. אנחנו במאה ה-21". אחת כתבה: "הפרסומת משפילה ופאתטית. החברה לא מכירה את השוק שלה. הפרסומת מסתלבטת על נשים". אחת אחרת חיזקה את הדברים: "קמפיין גרוע. מותג לנשים שבמקום להעצים אותן, פוגע בהן".

לא כולם זעמו על השקת המוצר החדש המעודד נשים להתעניינות במשחק וגבר אחד כתב: "האמת? חדשני. הייתי מוכן לנסות את זה כשאשתי סוחבת אותי לשופינג".

תחתוני רטט למונדיאל. צילום מסך
זה פאול! אישה מתרגשת מהמשחק בגלל תחתוני הרטט שלה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully