וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוזינונה עלתה לסרייה A, ויאדוליד לליגה הספרדית הראשונה

פרוזינונה גברה 0:2 בביתה על פאלרמו, חזרה לעונה שנייה בתולדותיה בליגה האיטלקית הבכירה והשאירה את הסיציליאנים בליגת המשנה. ויאדוליד ניצחה 1:4 את נומנסיה בסיכום שני המשחקים

שחקני פרוזינונה חוגגים. GettyImages
שחקני פרוזינונה חוגגים/GettyImages

בזמן שרוב עולם הכדורגל עסוק במונדיאל, באיטליה ובספרד שתי קבוצות הבטיחו הערב (שבת) את העפלתן לליגה הבכירה: באיטליה מדובר בפרוזינונה, שאחרי הפסד 2:1 לפאלרמו במשחק הראשון, גברה עליה 0:2 במשחק הביתי בגומלין ועלתה לסרייה A. שער של רפאל מיאלו בדקה ה-52 סידר את הראשון, וקמילו צ'יאנו קינח עם שער נוסף בתוספת הזמן שנתן את האות לחגיגות. פרוזינונה שיחקה בסריה A עונה אחת בלבד - בעונת 2015/16, וכעת היא חוזרת אליה בפעם השנייה בתולדותיה ותקווה להצליח להישאר בליגה הבכירה יותר מעונה אחת. פאלרמו המאוכזבת תיאלץ להישאר עונה נוספת בסרייה B.

עולה נוספת לליגה בכירה היא ויאדוליד, שחזרה ללה ליגה הספרדית אחרי ארבע שנות היעדרות בעזרות 1:1 ביתי עם נומנסיה. אחרי ניצחון 0:3 בחוץ במשחק הראשון, הקבוצה הביתית לא הייתה צריכה לעשות יותר מדי ויכלה פשוט ליהנות מהרגע ולחגוג עלייה בסופו של המשחק. שער מאוחר לזכות נומנסיה שכבש מנואל דל מורל בדקה ה-87 כמעט והרס את החגיגה באופן קל, אבל חיימה מאטה כבש עמוק בתוך תוספת הזמן כדי לקבוע שויאדוליד תוכל לחגוג את העלייה גם בלי הפסד.

אוהדי פרוזינונה. GettyImages
והם מאושרים. אוהדי פרוזינונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully