וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר עלה לגמר שטוטגרט ויחזור אל המקום הראשון בעולם

השוויצרי בן ה-36 ניצח 7:6 (2), 2:6, 6:7 (5) את ניק קיריוס למרות 23 אייסים של האוסטרלי, ויחזור אל פסגת הדירוג. פדרר יפגוש בגמר את מילוש ראוניץ', שניצח 4:6, 6:7 (3) את לוקא פוי

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
חוזר אל המקום הראשון בעולם. פדרר/GettyImages

רוג'ר פדרר עלה היום (שבת) לגמר טורניר שטוטגרט מסבב ה-ATP 250 ויחזור אל המקום הראשון בעולם בלי שום קשר למה שיעשה בגמר. השוויצרי נזקק לשעה ו-51 דקות על מנת לנצח 7:6 (2), 2:6, 6:7 (5) את ניק קיריוס (24 בעולם, 4 בטורניר) על הדשא בשוואביה ויפגוש בגמר את מילוש ראוניץ'. קיריוס אמנם הגיש 23 אייסים לעומת 12 של פדרר, אבל גם ביצע 8 שגיאות כפולות ונשבר פעמיים במהלך המשחק בעוד השוויצרי לא נשבר אפילו פעם אחת ושתי המערכות שהלכו לשובר שוויון היו נטולות שבירות. זה הטורניר הראשון של פדרר אחרי 11 שבועות בהם נח ונעדר מעונת החימר לחלוטין. אם לא היה מצליח לעלות השבוע אל המקום הראשון, לא היה יכול פדרר לחזור אל פסגת הדירוג בעונת הדשא כיוון שזכה בשנה שעברה בהאלה ובווימבלדון ויש לו המון נקודות להגן עליהן ואפס לזכות.

בגמר, כאמור, ישחק פדרר מול מילוש ראוניץ' הקנדי (35 בעולם) שמתחיל להראות סימני חזרה לכושר אחרי פציעה שהשביתה אותו בתחילת השנה וקשיים לחזור לכושר טוב מאז. ראוניץ' הצליח לעלות לגמר אחרי 4:6, 6:7 (3) מול לוקא פוי הצרפתי בן ה-24 (17 בעולם). הקנדי סיים את המשחק עם 19 אייסים על הדשא המהיר בשטוטגרט.

ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי. AP
גם 23 אייסים לא הצילו אותו. קיריוס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully