וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: אליסון סיכם לחמש שנים בריאל מדריד

"בסקיי איטליה" טוענים ששוער רומא סיכם את תנאיו בשורות אלופת אירופה, אך האיטלקים דורשים עבורו 80 מיליון יורו וריאל מוכנה לשלם רק 60. אם אליסון לא יגיע, טיבו קורטואה עשוי להצטרף

עריכה: מתן חדד

האם ריאל מדריד מצאה שוער חדש? ב"סקיי איטליה" מדווחים הבוקר שאלופת אירופה סיכמה לחמש שנים עם אליסון, שוערה של רומא ונבחרת ברזיל. הבלאנקוס, שכבר בקיץ הקודם חיפשו שוער שיחליף את נבאס וניסו להחתים גם את דויד דה חאה, יצטרכו כעת לסכם עם הרומאים על דמי העברה, כאשר האיטלקים דורשים 80 מיליון יורו עבורו.

ההצעה הראשונית של הבלאנקוס, כך על פי הדיווח, עמדה על כ-55 מיליון יורו והם יהיו מוכנים להעלות אותה ל-60 מיליון אך לא יותר מכך. בכל מקרה, הרצון של השוער לעבור לקבוצה עשוי להכריע את המו"מ הזה. אם אליסון לא יגיע בסופו של דבר לברנבאו, הבלאנקוס יחדשו את המגעים עם צ'לסי לרכישתו של טיבו קורטואה, שוער נבחרת בלגיה, עבורו הם מוכנים לשלם 40 מיליון יורו.

אליסון, 25, הצטרף לרומא רק בעונה שעברה אחרי ששיחק כל הקריירה שלו באינטרנסיונל הברזילאית. אליסון ספג רק 28 שערים ב-38 משחקים בעונה שעברה (רק בופון ספג פחות) והוא קיבע את עצמו כשוער המוביל של נבחרת ברזיל.

סאדיו מאנה שחקן ליברפול מול אליסון שוער רומא. רויטרס
אליסון מנסה לעצור את מאנה. בעונה הבאה בריאל?/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully