וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר סל ספרד: ריאל מדריד ניצחה 91:98 את באסקוניה ואיזנה ל-1:1

הבלאנקוס הצליחו להתאושש מההפסד במשחק הראשון ולהשוות את הסדרה לפני שני המשחקים בוויטוריה. קארול ותומפקינס קלעו 16 כל אחד, איון סיים עם 14 נק' ו-10 ריב'. ג'נינג קלע 18 למפסידה

שחקן ריאל מדריד גוסטבו איון. רויטרס
עכשיו יוצאים לשני משחקים בוויטוריה. איון/רויטרס

אחרי שהפסידה 94:90 במשחק הפתיחה, הצליחה ריאל מדריד לחזור לעצמה הלילה (בין שישי לשבת) ולאזן את סדרת גמר הליגה הספרדית מול באסקוניה ל-1:1. אלופת היורוליג עשתה את זה עם 81:95 גדול אחרי רבע שלישי של 13:31, שדי גמר את המשחק, דווקא אחרי שהאורחת פתחה טוב והובילה כבר 22:33 במהלך הרבע הראשון. עכשיו הסדרה תעבור לשני משחקים בוויטוריה (ביום ראשון ובשלישי) ואם יהיה צורך בכך, אז היא תחזור למדריד ביום שישי הבא למשחק חמישי ומכריע.

ריאל נהנתה מחלוקת נקודות מרשימה וקבוצתית מאוד כשחמישה שחקנים מסיימים את הערב בספרות כפולות של נקודות: ג'ייסי קארול וטריי תומפקינס קלעו 16 כאלה כל אחד, גוסטבו איון קלע 14 וקלט 10 ריבאונדים, לוקה דונצ'יץ' ופליפה רייס קלעו 11 כל אחד וג'פרי טיילור היה קרוב לספרות כפולות עם 9 נקודות. את המפסידה הוביל אקס הפועל ירושלים מאט ג'נינג שקלע 18 נקודות, כולן מחוץ לקשת כשהוא מסיים עם מאזן מושלם של 6 מ-6 לשלוש, אילומינה דיופ קלע 16, ונסן פוארייה קלע 12 וקלט 6 כדורים חוזרים ומרסליניו הוארטס קלע 11. משחק מאכזב מאוד לטורניקה שנגליה הקפטן, שסיים עם 5 נקודות בלבד ב-1 מ-5 מהשדה. יוהאנס פויגטמן נפצע אחרי 5:26 דקות בלבד של כדורסל ולא חזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully