וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 16.6: פ.ס.ז' בעקבות קאנטה, ניימאר הוצע לברצלונה?

הצרפתים מוכנים לשלם 90 מיליון ליש"ט על קשר צ'לסי, ב"מארקה" מדווחים שכוכב פ.ס.ז' הוצע כתחליף לגריזמן, וגם: צ'לסי תציע 44 מיליון יורו על מנולאס, צ'ך יתאחד עם אנצ'לוטי בנאפולי?

עריכה: ניב מעוז

העברות

* שחטאר דונייצק רכשה את החלוץ הברזילאי בן ה-19 פרננדו בסכום של 5.5 מיליון יורו מפלמייראס.

* יובנטוס קנתה בחזרה את החלוץ בן ה-21 אנדראה פאבילי מאסקולי ב-7.5 מיליון יורו. שחקן הנבחרת הצעירה של איטליה, שרשם הופעה אחת במדי האלופה ב-2015/16, חתם על חוזה לחמש שנים אחרי שכבש חמישה שערים ב-12 משחקים באסקולי בעונה האחרונה.

* ווטפורד רכשה את המגן הימני מארק נבארו (22) מאספניול ב-2 מיליון יורו והחתימה אותו לחמש שנים.

* ווסקה, העולה החדשה ללה ליגה, החתימה לשנתיים את המגן השמאלי לואיסיניו (33) מדפורטיבו לה קורוניה.

* מי שהחליף את לואיסיניו בדפור הוא המגן ארגנטינאי בן ה-32 סבסטיאן דובארבייר, שהגיע בהעברה חופשית מאסטודיאנטס וחתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. לה קורוניה היא הקבוצה הרביעית שלו בספרד.

* עוד יורדת, לאס פלמאס, צירפה את מרטין מנטובאני, ששיחק בחמש השנים האחרונות בלגאנס ושימש כקפטן. הבלם בן ה-33 חתם לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית.

* לורנסו רייס, הקשר בן ה-27 של נבחרת צ'ילה, עזב את אוניברסידד דה צ'ילה לטובת אטלס המקסיקנית, אליה הגיע כשחקן חופשי וקיבל חוזה לשלוש שנים.

שמועות

* דיווח במארקה: ניימאר הוצע לברצלונה אחרי שזו לא הצליחה לרכוש את אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד.

* באנגליה מפרסמים דיווח לפיו טוטנהאם עוקבת אחרי מריו גצה. קשר דורטמונד בן ה-26 צפוי להימכר הקיץ תמורת בסביבות 20 מיליון יורו.

* האם פטר צ'ך יתאחד עם קרלו אנצ'לוטי בנאפולי? על פי "גאזטה דלו ספורט", החיפושים של נאפולי אחרי שוער חדש הגיעו לצ'כי הוותיק של ארסנל, והמועדון שוקל את צירופו.

* צ'לסי מכינה הצעה של 44 מיליון על בלם רומא קוסטאס מנולאס, בידיעה כי הג'אלורוסי לא יכולים לסרב להצעה כזו. על פי הדיווחים באיטליה, ההחלטה תהיה של השחקן היווני אם לעזוב או להישאר.

* דיווח ב"סקיי ספורטס" ווסטהאם במגעים מתקדמים עם פריס סן ז'רמן בנוגע להעברתו של הקשר הארגנטינאי חאבייר פסטורה.

* באנגליה מדווחים שפריס סן ז'רמן מעוניינת באנגולו קאנטה ומוכנה לשלם לצ'לסי 90 מיליון ליש"ט עבורו.

* ה"דיילי מירור" מדווח שאיש הנהלה בכיר ביובנטוס טען בפני המגזין שסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' (23), קשרה הסרבי של לאציו, נמצא על סף חתימה בגברת הזקנה.

* מנצ'סטר יונייטד מעוניינת להחתים את בלמה של נאפולי, קאלידו קוליבאלי הסנגלי בן ה-26, כך על פי "TMW".

* נאפולי שוקלת להפעיל את סעיף השחרור של הקשר בן ה-22 פביאן רואיס ולרכוש אותו מבטיס ב-30 מיליון יורו. האיטלקים מוכנים לבצע את התשלום תוך שנתיים ולקבוע סעיף של מכירה עתידית.

* רומא נערכת ליום שאחרי אליסון? על פי "קוריירה דלו ספורט", הג'אלורוסי יצרו קשר עם פריס סן ז'רמן בנוגע לשוער אלפונס אראולה, בו מעוניינת גם נאפולי.

* "לה פריסיאן" טוען: ליברפול, צ'לסי ופריס סן ז'רמן נלחמות על מגנה השמאלי של פורטו, אלכס טלס בן ה-25. הברזילאי מוערך בכ-40 מיליון יורו.

* מי תזכה בכוכבה של נוריץ', ג'יימס מדיסון? ה"דיילי מיירור" טוען שלסטר סיטי, ווסטהאם ואברטון נלחמות על שירותיו של הקשר בן ה-21.

* ה"טלגרף" טוען שפטריק רוברטס הצעיר ו-65 מיליון יורו יעשו את דרכם ממנצ'סטר סיטי ללסטר סיטי בתמורה לריאד מחרז.

* ומה יהיה עם אלכסנדר גולובין? הכוכב העולה של נבחרת רוסיה, שהצטיין ב-0:5 במשחק הפתיחה של המונדיאל על ערב הסעודית, היה על פי דיווחים בדרכו ליובנטוס, אך כעת בארץ המגף טוענים שבעקבות ההופעה הטובה קבוצתו צסק"א מוסקבה מתכוונת לדרוש עליו יותר מ-20 מיליון יורו. זה עשוי לגרום לכניסה של קבוצות נוספות שמתעניינות בו, כמו ארסנל, אינטר, מילאן, למירוץ על שירותיו.

שחקן נבחרת רוסיה אלכסנדר גולובין. רויטרס
מי תזכה בו? אלכסנדר גולובין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully