וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו קרוב לחתום על הסכם פשרה עם רשויות המס בספרד

כוכב ריאל מדריד, שהואשם לפני כשנה בהעלמת מס בסכום של 14.8 מיליון יורו, הודה באשמה כדי לסיים את הסאגה. הוא יספוג עונש של שנתיים מאסר, אותו לא ירצה, ויחזיר בתור התחלה 5.7 מ'

רויטרס

בתקשורת הספרדית מדווחים היום (שישי) כי הסכסוך של כריסטיאנו רונאלדו עם רשויות המס המקומיות קרוב לסיומו כשנה לאחר שהחל, בעקבות הסכם פשרה אליו הגיעו שני הצדדים. על פי ההסכם שהושג, רונאלדו הסכים לעונש של שנתיים מאסר בפועל - הוא לא יישב מאחורי סורג ובריח מכיוון שאין לו הרשעות קודמות - ולתשלום קנס בגובה 18.8 מיליון יורו. ההסכם הזה עוד לא נחתם, אבל מדובר בהליך פורמלי בלבד ונדמה שהסאגה עומדת לפני סיום.

עוד בנושא

15 שנים, 11,766 דקות, 81 שערים: המספרים של רונאלדו בנבחרת
מי נגד מי: הזווית הפוליטית של פורטוגל נגד ספרד - המדור של אורן נהרי במונדיאל
דרוש: אפקט זידאן. על המינוי של פרננדו היירו למאמן ספרד

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד בחגיגות. רויטרס
בקרוב יוכל להשאיר את הפרשה מאחוריו. רונאלדו/רויטרס

ההאשמות נגד רונאלדו על העלמת מס בסכום של 14.8 מיליון יורו עלו לראשונה בחודש יוני שעבר, והוא התקשה להתמודד עם זה. הוא הכחיש את אשמתו ובמקביל החל לאיים כי יעזוב את ספרד, מכיוון שהרגיש לטענתו שנטפלים אליו ומחפשים אותו, ובריאל מדריד כבר החלו לחשוש כי יעזוב. בסופו של דבר הוא נשאר ונכנס למשא ומתן בנושא. בחודש שעבר הצעה שלו לרשות המסים נדחתה, אבל לאחרונה הוא הסכים להודות באשמה בסעיפים המיוחסים לו, ובתמורה התיק נגדו עומד להיסגר.

בתחילה, רונאלדו נדרש להחזיר את הכסף במלואו, אבל בסופו של דבר הסכימו הצדדים כי הוא בשלב ראשון הוא יחזיר 5.7 מיליון יורו בלבד. את שאר הסכום, הפורטוגלי יחזיר בקנסות ובריביות, עד שיסיים עם כל 18.8 המיליונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully