וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס משוכנע: "זה עומד להיות המונדיאל של ליאונל מסי"

החלוץ הארגנטינאי שיחזיק אצבעות לחבריו מהבית על המוטיבציה המיוחדת של הפרעוש: "יש בתוכו המון כעס, גם אם הוא לא מראה". על העובדה שנותר מחוץ לסגל: "קיוויתי להיות שם, אבל נפצעתי"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

"זה עומד להיות גביע העולם של מסי", כך הצהיר הלילה (בין חמישי לשישי) קרלוס טבס. החלוץ הארגנטינאי קיווה להיות בסגל נבחרת ארגנטינה למונדיאל, אבל לצערו הוא ייאלץ לשבת ולראות את החברים שלו מהבית. זה לא אומר שהוא לא יחזיק להם, ובעיקר לפרעוש אצבעות. "אני בטוח שזה יהיה הטורניר שלו. יש בתוכו הרבה מאוד כעס, גם אם הם לא מראה את זה. אני לא חושב שזה יהיה גביע העולם האחרון שלו, אבל הוא יהיה מצוין. ארגנטינה היא אחת הפייבוריטיות, רק גרמניה וברזיל נמצאות ברמה שלנו".

חלוץ בוקה ג'וניורס בן ה-30 נשאר בחוץ, אך האלביסלסטה בורכו בקו קדמי כישרוני מאוד, בין הנוצצים במונדיאל. למסי ינסו לעזור סרחיו אגוארו, גונסאלו היגואין ופאולו דיבאלה, החל ממשחק הפתיחה מול איסלנד מחר. "קיוויתי להיות בגביע העולם", אומר טבס, "עזבתי את סין וחזרתי לבוקה בשביל זה, אבל אז נפצעתי והבנתי שזה לא יילך". אחרי 13 שערים ב-76 הופעות בינלאומיות, סביר להניח שטבס סיים את דרכו בנבחרת. כעת, היא תנסה להגשים את החלום בלעדיו.

עוד בנושא

ציירי לך שפם: החמישייה במשחק הפתיחה עשויה לשנות את תדמית מאמן רוסיה סטניסלב צ'רצ'סוב
חדשות המונדיאל: קבאז'רו צפוי לפתוח בארגנטינה, רשפורד כשיר לטוניסיה

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. AP
מתחילים מול איסלנד. ליאונל מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully