וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 15.6: רודריגו סיכם בריאל מדריד, ביילסה חתם בלידס

סנטוס הודיעה כי הגיעה לסיכום עם הבלאנקוס בנוגע לרכישתו של ילד הפלא בן ה-17, שיגיע לברנבאו בקיץ הבא. סכום ההעברה המשוער: 45 מיליון יורו. וגם: מה קורה בגזרת ניימאר ובייל?

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

העברות

* סנטוס הודיעה כי הגיעה עם ריאל מדריד לסיכום על מכירת רודריגו, ילד הפלא הברזילאי בן ה-17. סכום ההעברה המדויק עדיין לא פורסם, אולם בסנטוס טענו כי מדובר ב"סכום שיא עבור קבוצה לטינית-אמריקאית". כך או כך, ההעברה תתבצע ביולי 2019, כשעד אז, אמור להמשיך רודריגו לצבור ניסיון בקבוצתו הנוכחית. אשתקד רשם 15 הופעות בקבוצה הבוגרת וסיפק שישה שערים ושני בישולים. על פי דיווחים, ריאל תשלם עבורו 45 מיליון יורו.

* גרניט ג'אקה האריך את חוזהו בארסנל למה שבמועדון קוראים "חוזה ארוך טווח". הקשר השוויצרי בן ה-35 שיחק בכל אחד מ-38 משחקי הליגה של התותחנים העונה כשהוא פותח בהרכב ב-37 מהם. אונאי אמרי אמר: "אני מאושר שגרניט האריך את החוזה שלו אצלנו. הוא שחקן חשוב בסגל ועדיין צעיר ויכול להתקדם עוד".

* סלטיק רכשה מפריס סן ז'רמן את אודסון אדואר תמורת 9 מיליון ליש"ט. החלוץ בן ה-20 חתם לארבע שנים, לאחר ששיחק בשורות אלופת סקוטלנד אשתקד כמושאל וכבש תשעה שערים.

* מאמן חדש ומסקרן במיוחד ללידס יונייטד: מרסלו ביילסה חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, וינסה להחזיר את הטווסים לפרמיירליג. הארגנטינאי בן ה-62 שאימן בעונה החולפת בליל הצרפתית, אמר לאחר החתימה: "תמיד שאפתי לעבוד באנגליה, וחיכיתי שיגיע הפרויקט הנכון. לא יכולתי לסרב ללידס".

* פ.ס.וו רכשה את המגן השמאלי הספרדי אנחלינו ממנצ'סטר סיטי תמורת 5.5 מיליון יורו. הספרדי בן ה-21 חתם לחמש שנים.

* סלטה ויגו רכשה את הבלם המקסיקני נסטור אראוחו (25) מסנטוס לגונה תמורת 5 מיליון יורו. השחקן שנותר מחוץ לסגל למונדיאל רק בגלל פציעה, חתם לחמש שנים. גם הקשר האחורי הטורקי אוקאי יוקושלו (24) מצטרף לסלטה אחרי שנשיא טרבזונספור אישר כי הוא נמכר ב-6 מיליון יורו.

* נוטינגהאם פורסט הכריזה על רכש פורטוגלי כפול: הקשר ההתקפי ז'ואאו קרבאליו נרכש ב-13.2 מיליון יורו וחתם לחמש שנים, וחברו החלוץ דיוגו גונסאלבס הגיע בהשאלה עד סוף העונה עם אופציה לרכישה.

* גוראם קאשיה, קפטן ויטסה ונבחרת גאורגיה, עזב את הקבוצה ההולנדית אחרי שמונה שנים ועבר לסן חוזה ארת'קווייקס מליגת ה-MLS. סכום ההעברה של הבלם בן ה-30 לא פורסם.

* פלוריאן קאמברי חתם לשלוש שנים בהיברניאן הסקוטית, אחרי ששיחק אצלה חצי עונה כמושאל וכבש תשעה שערים. החלוץ השוויצרי בן ה-23 נרכש מגראסהופרס, סכום ההעברה לא פורסם.

* סטנדרד ליאז' החתימה את הקשר הבלגי סמואל בסטיאן (21) על חוזה לארבע שנים (עם אופציה לשנה חמישית) אחרי ששילמה עליו 3 מיליון יורו לקייבו ורונה.

* הבלם הברזילאי קרלאו, 32, שהיה מועמד בעבר גם למכבי תל אביב, שוב הושאל מטורינו לאלופת קפריסין אפואל ניקוסיה.

* שטרסבורג החתימה לשלוש שנים את הקשר ההתקפי אדריאן תומאסון (24) בהעברה חופשית מנאנט. תומאסון העדיף את שטרסבורג על פני אנז'ה וריימס.

שמועות

* בתקשורת הספרדית טוענים כי אחד ממקורביו של ניימאר הציע אותו לקבוצות הגדולות ביבשת, ביניהן גם ברצלונה. בסביבתו של הברזילאי גיששו אצל הקטלאנים כדי להבין האם אלופת ספרד תהיה מעוניינת להשיב את כוכב פריס סן ז'רמן, כרגע הסיכויים לכך נמוכים.

ב-ESPN מדווחים שגארת' בייל החליט להישאר בריאל מדריד ולהילחם על מקומו בהרכב, לאור הגעתו של ג'ולן לופטגי.

* יובנטוס לא הצליחה להגיע לסיכום עם ולנסיה על רכישתו של ז'ואאו קאנסלו, המגן הפורטוגלי ששיחק העונה כמושאל באינטר. ולנסיה רוצה 40 מיליון יורו ולא מתכוונת לרדת במחיר, בעוד יובנטוס חייבת למכור לפני שתוכל להוציא סכום עזה.

* דניאלה רוגאני עשוי להצטרף למאוריציו סארי אם זה יתמנה למאמן צ'לסי. על פי דיווחים באיטליה, הבלם רצה לחזור לשתף פעולה עם המאמן שהדריך אותו באמפולי כבר בשנה שעברה, אך יובנטוס סירבה להעבירו לנאפולי. סוכנו כבר נפגש עם אנשי יובנטוס בנוגע להעברה אפשרית לאנגליה.

* ארסנל, ווסטהאם ואברטון מתעניינות בקשר בורוסיה דורטמונד מריו גצה.

* אלכסנדר גולובין, קשר נבחרת רוסיה שהרשים ב-0:5 על ערב הסעודית במשחק הפתיחה עם שער ושני בישולים, אמר לאחר מכן: "ההצעה מיובנטוס מחמיאה, זה כבוד גדול, אבל כרגע אני מתרכז במונדיאל". גם מילאן וארסנל מתעניינות בו.

* בצרפת מדווחים על התחלת מגעים רשמיים בין מארסיי לניס בנוגע להעברת מריו באלוטלי. חלוץ נבחרת איטליה מסיים טכנית את חוזהו בסוף החודש, אבל על פי ההסכם ניס עדיין צריכה לקבל 10 מיליון יורו.

* "אל מונדו דפורטיבו" טוען כי פרנקי דה יונג ביקש מאייאקס לאפשר לו לעבור לברצלונה, מפני שהוא מאוכזב ממכירתו של חברו ג'סטין קלייברט לרומא. אייאקס תוכל לקבל על הקשר בן ה-21 סכום של 20-25 מיליון יורו.

* על פי דיווח ב"בילד" הגרמני, בורוסיה דורטמונד מנסה להפתיע עם רכישתו של ויקטור ווניאמה, קשרה האחורי של טוטנהאם, שמצדה מעדיפה למכור רק את מוסא דמבלה, עליו קיבלה כבר הצעה של 30 מיליון ליש"ט מסין.

* סביליה מעוניינת בחלוץ הקרואטי ניקולה קאליניץ', שהגיע למילאן בעונה שעברה לא הצליח להרוויח את אמונו של ג'נארו גאטוזו.

* מרסלינו מאמן ולנסיה לוחץ להחתים את יאגו פאלקה, שחקן הכנף הספרדי של טורינו, שצפוי לעלות 10 מיליון יורו.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
משנה מאמן, משנה מזל? בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully