וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאדוליד קרובה לחזור ללה ליגה אחרי ארבע שנים, פאלרמו ביתרון באיטליה

ניצחון חוץ 0:3 על נומנסיה במשחק הראשון בפלייאוף קירב את ויאדוליד לליגה הבכירה בספרד, הסיציליאנים ניצחו בבית 1:2 את פרוזינונה וינסו לשמור על התוצאה בגומלין כדי לשוב לסרייה A אחרי עונה אחת

שחקני פאלרמו חוגגים עם אנטונינו לה גומינה. GettyImages
שחקני פאלרמו חוגגים עם אנטונינו לה גומינה/GettyImages

ויאדוליד עשתה הערב (רביעי) צעד משמעותי לעבר חזרה ללה ליגה אחרי ארבע שנות היעדרות, לאחר שהביסה 0:3 בחוץ את נומנסיה במשחק הראשון מבין שניים בגמר הפלייאוף של הליגה השנייה. הבלם קיקו אוליבאס העלה את האורחת ליתרון בסוריה בדקה ה-35, המחליף פאבלו הרביאס נזקק לשתי דקות על המגרש כדי לכבוש את השני בדקה ה-58, ואוסקר פלאנו חתם בדקה ה-67. נומנסיה צריכה נס בגומלין ביום שבת.

באיטליה קצת יותר צמוד. פאלרמו חזרה מפיגור מול פרוזינונה, ניצחה 1:2 בבית ותגיע לגומלין ביום שבת עם יתרון קל. הסיציליאנים שירדו מהסרייה A בעונה שעברה, הסתבכו בעקבות שער אדיר מ-30 מטרים של קמילו צ'אני בדקה החמישית, אבל אנטונינו לה גומינה השווה בדקה ה-45 ושער עצמי של עמנואלה טראנובה (עם הברך) סידר ניצחון בדקה ה-81. רוברטו סטלונה, המאמן שעשה היסטוריה עם פרוזינונה והעלה אותה לראשונה בהיסטוריה לפני שלוש שנים, הגיע לפאלרמו לפני כחודש וחצי וכעת יכול להעפיל עם הוורודים, אם כי הפסד 1:0 ישאיר את פאלרמו בסרייה B.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully