וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: הקשר הקפריסאי יאניס קוסולוס מועמד להצטרף

13.6.2018 / 13:07

שחקן נבחרת קפריסין בן ה-21, שערך הופעת בכורה בקבוצה של רן בן שמעון בחודש מרץ, רשם העונה 31 הופעות וכבש שער אחד במדי נאה סלאמינה, שדורשת עליו כ-200 אלף יורו

הקשר הקפריסאי יאניס קוסולוס. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הקפריסאים דורשים כ-200 אלף יורו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

אחרי הארכת החוזים של חן עזריאל ויובל יעקובוביץ', מ.ס. אשדוד מחפשת חיזוק זר לקישור שלה ואחד השמות שעלו לאחרונה הוא הקפריסאי יאניס קוסולוס. הקשר האחורי בן ה-21 ערך לפני כשלושה חודשים את הופעת הבכורה במדי נבחרת קפריסין של רן בן שמעון, ומנסה כעת להתקדם מעבר לליגה המקומית. קבוצתו נאה סלאמינה דורשת דמי העברה בסך 200 אלף יורו, אך המחיר צפוי לרדת. השחקן הוצע גם לקבוצות נוספות בליגת העל, לאחר שמכבי חיפה גילתה בו עניין וירדה ממנו בגלל גילו הצעיר, ובנוסף מחכה להצעה מאומוניה ניקוסיה המעוניינת בו.

קוסולוס רשם העונה 31 הופעות במדי סלאמינה וכבש שער אחד. הוא סייע לקבוצתו להישאר בליגה הבכירה עם המקום הראשון בפלייאוף התחתון, כשאיתו בהרכב גם אקס אשדוד, דימיטאר מקרייב הבולגרי, וכן ג'ואל דמאו ששיחק במכבי חיפה ובני סכנין. קוסולוס גדל בסלאמינה וכבר הספיק לרשום יותר מ-100 הופעות וגם לשמש כקפטן. הוא שיחק בעיקר כקשר אחורי, אך יכול לתפקד גם כבלם וכמגן ימני, עמדות בהן הוצב במדי הנבחרת הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully