וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג ראת'פורד הודיע שיפרוש בסיום השנה: "גאה מאוד בקריירה שלי"

הקופץ לרוחק הבריטי בן ה-31, שזכה במדליית הזהב במשחקים האולימפיים בלונדון 2012 ובארד בריו 2016, נכנע לפציעה שהקשתה עליו ויתלה את הנעליים אחרי אליפות אירופה וליגת היהלום

גרג ראת'רפורד קופץ לרוחק בריטי. GettyImages
ראת'רפורד/GettyImages

גרג ראת'רפורד יפרוש בתום השנה. הקופץ לרוחק הבריטי בן ה-31, שזכה במדליית הזהב בלונדון 2012 ובארד בריו 2016, נאבק עם פציעה בשנים האחרונות. הוא מקווה להתחרות באליפות אירופה בברלין שתיערך באוגוסט לפני שיסיים קריירה בת 13 שנה. הקופץ הג'ינג'י, שמחזיק בשיא אישי של 8.51, רחוק 44 סנטימטרים משיא העולם של מייק פאוול האמריקאי שקבע אותו בטוקיו 1991. כזכור, ראת'פורד זכה במדליית הזהב בלונדון 2012 במה שכונה "סופר סאטרדיי" כשיחד איתו זוכים באותו יום גם ג'סיקה אניס בקרב 7 ומוחמד פראח בריצת 10,000.

באינסטגרם שלו כתב ראת'רפורד: "אני גאה מאוד בקריירה שלי. השגתי כל כך הרבה, אבל הפרישה תמיד מגיעה מוקדם מדי לאלה מאיתנו שבשבילם הספורט היה חלום ילדות. זה מרגיש כאילו רק אתמול זכיתי במדליה המשמעותית הראשונה שלי, אבל עברו מאז 12 שנה. אני יושב כאן כקופץ לרוחק הטוב ביותר שהיה לבריטניה אי פעם, אחד המצליחים ביותר בהיסטוריה של אירופה ומישהו שמוכן לתלות את הנעליים לתמיד. אני רוצה להודות לכל מי שהשפיע לחיוב על הקריירה שלי (אבל אתקשה לנקוב בשמות של כולם), אבל הכי חשוב אני רוצה להודות למאמן הטוב ביותר שיכולתי לבקש, דן פפאף. הפוטנציאל המלא שלי מעולם לא היה מתמצה ומדליית הזהב לא הייתה מושגת אלמלא ההדרכה והעזרה שלו.

"אני הולך להתחרות באליפות אירופה פעם אחת אחרונה. לאחר מכן אתחרה גם בבירמינגהאם ובלונדון בליגת היהלום. אם אתם רוצים לבוא ולראות אותי מתחרה בפעם האחרונה, בבקשה עשו זאת. זה יהיה ממש נהדר לסיים את הקריירה עם קהל שמעודדת אותי שוב. תודה לכולם על האהבה והתמיכה שלכם לאורך השנים. זה היה נהדר והתגובות הנחמדות שלכם תמיד דחפו אותי בכיוון הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully