וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.6: פ.ס.ז' צריכה לגייס 40 מיליון יורו עד סוף החודש

אלופת צרפת חייבת לעמוד בתנאי הפייר פליי, צפויה למכור את גדש לוולנסיה כדי להיות משוחררת בחלון הנוכחי. טוטנהאם נענתה להצעה של 30 מיליון ליש"ט על דמבלה, ארסנל קרובה לרכש

עריכה: מתן חדד

העברות

* אחרי הסיכום על רכישתו של תומא למאר, אתלטיקו מדריד הודיעה על הארכת חוזהו של הבלם האורוגוואי חוסה חימנס עד 2023.

* פיפו אינזאגי, אחיו של סימונה מאמן לאציו, מונה באופן רשמי למאמן של בולוניה.

* ראן שילמה 12 מיליון יורו כדי לרכוש את החלוץ תאוסון ז'ורדן סיבטשו בן ה-22, שחתם לחמש שנים אחרי שכבש 17 שערים בעונת העלייה של ריימס.

* אחרי ששילמה 11 מיליון ליש"ט כדי לרכוש את ג'וש מרפי מנוריץ', קרדיף ביצעה חיזוק שני לקראת חזרתה לפרמיירליג והחתימה לשלוש שנים את המגן השמאלי גרג קנינגהאם (27) שמגיע מפרסטון תמורת 4 מיליון ליש"ט.

* ורדר ברמן החתימה לארבע שנים את המגן הימני השבדי פליקס ביימו (20) מדיורגארדן תמורת 3 מיליון יורו.

* מיגל קרדוסו, המאמן הפורטוגלי בן ה-46 שהדריך את ריו אבה, חתם לשנתיים בנאנט כמחליפו של קלאודיו ראניירי.

* עוד לפני כן, נאנט ניצלה את אופציית הרכישה שלה ושילמה 400 אלף יורו לגרנאדה כדי להחתים בקביעות את רנה קרהין, קשר נבחרת סלובניה בן ה-28, שרשם במדיה 18 הופעות כמושאל בעונה החולפת.

* פנרבחצ'ה מכרה את החלוץ הברזילאי פרננדאו (31) לקבוצת אל ווחדה מערב הסעודית תמורת 4 מיליון יורו. פרננדאו, שנבחן לפני עשור במכבי חיפה ורשם הופעה אחת בגביע הטוטו בקיץ 2008, כבש 50 שערים ב-104 משחקים במדי פנר.

* מיגל אנחל גררו, חלוצה בן ה-28 של לגאנס בשנתיים האחרונות, הצטרף לאולימפיאקוס בהעברה חופשית.

* מונפלייה רכשה את פטאר סקולטיץ', חלוצה הסרבי בן ה-27 של גנצ'לרבירלי הטורקית. סכום ההעברה לא פורסם.

* קייבו החתימה לשלוש שנים את פיליפ ג'ורג'ביץ', חלוצה הסרבי בן ה-30 של לאציו.

* ססואולו מינתה את רוברטו דה זרבי למאמנה החדש. דה זרבי, שירד ליגה עם בנבנטו ולפני כן אימן את פאלרמו, חתם לשנתיים.

* סמפדוריה החתימה את הבלם בן ה-24 אלכס פרארי מבולוניה, כמושאל עם התחייבות לרכישה בתום העונה.

* האלופה הרומנית קלוז' מינתה את אדוארד יורדנסקו, 39, בנו של מאמן הנבחרת לשעבר אנג'ל יורדנסקו, למאמנה החדש במקום דן פטרסקו שעבר לאמן את גוויז'ו הסינית.

* כריסטיאן פביאני, החלוץ הארגנטינאי ששיחק בבית"ר ירושלים ב-2006, מצא לעצמו קבוצה מספר 13 בקריירה. "אל אוגרו" בן ה-34 עזב את דפורטיבו מרלו מהליגה הרביעית בארגנטינה וחתם באוניון דפורטיבו אוניברסיטריו (לשעבר צ'וריו) מהליגה הראשונה בפנמה.

שמועות

* באיטליה מדווחים שסוכנו של מוסא דמבלה נפגש היום עם יובנטוס ונאפולי, זאת למרות שטוטנהאם רוצה למכור אותו לקבוצה מהליגה הסינית.

* כמו מכבי תל אביב, גם קבוצות אחרות באירופה קיבלו הוראות מאופ"א בנוגע לפייר פליי הפיננסי, ואחת מהן היא פריס סן ז'רמן. על פי הדיווחים הראשוניים נראה היה כי אלופת צרפת תצטרך להשיג 60 מיליון יורו ממכירת שחקנים עד סוף החודש, אך על פי "ל'אקיפ" מדובר ב-40 מיליון יורו שפ.ס.ז' תגייס באמצעות מכירתו של גונסאלו גדש לוולנסיה, במדיה שיחק כמושאל.

* על פי RMC, טוטנהאם נענתה להצעה של 30 מיליון ליש"ט מהליגה הסינית על מוסא דמבלה, קשר נבחרת בלגיה בן ה-31. ההצעה המקורית עומדת על 60 מיליון, אך חצי מהסכום הולך לרשויות המס בסין.

* "ספורט מדיה-סט" טוען שיובנטוס קרובה מאוד להחתים את קשר נבחרת רוסיה וצסק"א מוסקבה, אלכסנדר גולובין. על פי הדיווח, הגברת הזקנה רוצה להשלים את העסקה לפני משחק הפתיחה של המונדיאל מחר והיא צפויה לרכוש את השחקן תמורת 20 מיליון יורו.

* ריאל מדריד שוקלת לנסות להחתים את טיבו קורטואה או יאן אובלק, כך דווח באס. שוער צ'לסי צפוי להיות זול יותר מכיוון שלאובלק יש סעיף של 100 מיליון יורו לשחרור בחוזה. קורטואה, ששיחק בעבר באתלטיקו מדריד, מסיים חוזה בצ'לסי בסוף העונה הנוכחית ועל פי דיווחים הוא מעוניין לחזור לספרד.

* בגאזטה דלו ספורט מדווחים שאינטר תנסה לרכוש את ראג'ה נאינגולן מרומא תמורת 40 מיליון יורו.

* בטורקיה מדווחים שפנרבחצ'ה מעוניינת בפאקו אלקאסר, החלוץ שצפוי לעזוב את ברצלונה הקיץ.

* אלסאן פלאה לא יעזוב את ניס תמורת פחות מ-25 מיליון יורו. הצרפתי כבש 16 שערים בליגה הצרפתית העונה ומחוזר על ידי מונאקו, לסטר ובורוסיה דורטמונד.

* יובנטוס עשוי לנסות לרכוש את מתיאס דה ליכט מאייאקס וההעברה הזו עשויה להיות תלויה בשאלת המעבר של מהדי בנעטיה לארסנל. אם יובה לא תצליח בהעברה הזו, היא עשויה לפנות לדייגו גודין.

* ארסנל צפויה להסכים לבקשה של סמפדוריה ולשלם 30 מיליון יורו על לוקאס טוריירה. לשחקן יש סעיף שחרור של 25 מיליון יורו, אבל האיטלקים דרשו מארסנל 30 מיליון בפריסה לכמה שנים.

* אברטון מעוניינת במגנה השמאלי של הרטה ברלין מרווין פלאטנהארדט.

* בבילד מדווחים שר.ב. לייפציג מעוניינת לרכוש את חלוץ סיון מתאוס קוניה בן ה-19.

טיבו קורטואה שוער צ'לסי. רויטרס
קורטואה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully