וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישי סמולר פרש: "זה הזמן לצאת לפרק הבא בחיי, זו פרידה קשה"

שחקן הכדוריד שזכה בשש אליפויות במדי הפועל ראשון לציון וכיכב בליגה הגרמנית תלה את הנעליים: "מרגיש שהיה לי מזל רב לעבור את הדרך שעברתי. צברתי חוויות מדהימות. מודה על התמיכה"

אבישי סמולר עם צלחת האליפות של הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
סוף הדרך. אבישי סמולר/קובי אליהו

כשבאמתחתו שש אליפויות ושלושה גביעים ובסיומה של קריירה מפוארת בהפועל ראשון לציון ובליגה הגרמנית, אבישי סמולר כינס היום (שלישי) מסיבת עיתונאים מרגשת בה הודיע על פרישה ותלה את נעלי הכדוריד. סמולר שיחק בארץ רק בצד האדום של עיר היין ובמהלך העשר העונות שלו בקבוצה בשתי קדנציות נפרדות גם שימש כקפטן. בין 2007 ל-2012 שיחק בבונדסליגה החזקה במדי ווצלאר ולאמגו והשתתף שלוש פעמים באולסטאר הגרמני היוקרתי. בנוסף, הוא רשם 72 הופעות בנבחרת ישראל, במדיה כבש 272 שערים וענד את סרט הקפטן.

"החלטתי שהעונה כבר לא אוכל להתמקד רק בכדוריד, ולא רציתי להמשיך כשחקן פעיל עם עבודה נוספת", אמר סמולר, "אני לא יכול לתת פחות ממאה אחוז להפועל ראשון לציון, אז הגיע הזמן לצאת לפרק הבא בחיי. אני מרגיש שהיה לי מזל רב לעבור את הדרך שעברתי. צברתי חוויות מדהימות ואני מודה על התמיכה והפרגון שקיבלתי לאורך השנים. זו פרידה ממש קשה. לא היה קל לקבל את ההחלטה הזו, אבל אני שלם איתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully