וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין נתניה לעכו: היכן תארח הפועל חדרה? המפתח אצל עיריית כפר סבא

12.6.2018 / 21:15

האצטדיון בהרצליה נפסל ומנהלת הליגה מחכה לתשובת עיריית כפר סבא בנוגע לאפשרות שהפועל רעננה תארח בלויטה. אם זה יקרה, חדרה תוכל לעבור לנתניה. אם לא, במנהלת ידרשו מהעולה לשחק בעכו

צילום מסך

סוגיית המגרש הביתי של הפועל חדרה טרם הוכרעה, וכעת נראה כי הפתרון למצב הסבוך נמצא בכלל בעיריית כפר סבא. כזכור, העולה החדשה לליגת העל הודיעה לאחר העלייה כי תקיים את משחקיה הביתיים באצטדיון בחיפה, ולאחר מכן קיבלה איתות ממנהלת הליגה כי יש רצון להעביר את הפועל רעננה להרצליה ואז חדרה תוכל להחליפה באצטדיון בנתניה, אך גם זה לא יצא אל הפועל.

האצטדיון בהרצליה נפסל בגלל בעיות ביציעים ואישור אכלוס של 4,000 צופים בלבד (ולא 7,800 כפי שהיה בעבר) המצטרפים לליקויים בחדרי ההלבשה, כך שהוא לא יכול לשמש כמגרש ביתי של קבוצה בליגת העל. רעננה לא יכלה לעבור להרצליה וכך עלתה אופציית כפר סבא, המועדפת על ראשי המועדון בשל העלויות הפחותות לעומת האצטדיון בנתניה.

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
עדיין אין לו אצטדיון ביתי. ניסו אביטן/שלומי גבאי

מנהלת הליגה פנתה לעיריית כפר סבא בנוגע להכשרת האצטדיון לטובת הפועל רעננה, אך זו טרם השיבה ואמורה לתת מענה עד מחר (רביעי) ב-12:00. העיכוב נובע מכך שבעירייה טוענים כי ברגע שמפעילים זרקורים באצטדיון, לא ניתן להפעיל תאורה גם במגרש האימונים הסמוך, המשמש קבוצות ילדים ונוער. במנהלת מוכנים להתגמש ולאשר את האצטדיון למרות שגם בו יש לו מעט בעיות, ועל פי גורמים אף התחייבו לשבץ את רעננה בשעות שלא יתנגשו עם זמני הפעילות במגרש האימונים הסמוך.

אם תתקבל תשובה חיובית מעיריית כפר סבא, אזי רעננה תעבור לארח באצטדיון לויטה וכך חדרה תוכל לבחור היכן לשחק - ככל הנראה בנתניה. אם התשובה תהיה שלילית, רעננה תישאר בנתניה ואז לחדרה לא תהיה ברירה אלא לארח בעכו, לאחר שבמנהלת הגיעו למסקנה כי בלתי אפשרי לקיים ליגה ובה יש שלושה אצטדיונים שונים עם שלוש קבוצות ביתיות.

בחדרה ממתינים גם לתשובה מרשם העמותות בנוגע לאישור הניהול התקין. במועדון היו מעודדים מהפגישה החיובית אתמול עם בכירי רשם העמותות בירושלים, אבל עדיין לא נשללת אפשרות של פירוק והפחתת תשע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully