וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת יפן ניצחה 2:4 את פרגוואי, פולין הביסה 0:4 את ליטא

הנבחרת מארץ השמש העולה קטעה רצף של שלושה הפסדים בהכנה. שינג'י קגאווה בישל פעמיים לטקאשי אינוי (51 ו-63), וכבש בעצמו (91), סנטאנדר כבש עצמי (77). צמד ללבנדובסקי בחגיגה הפולנית

שני משחקי אימון של נבחרות שמתכוננות לגביע העולם נערכו היום (שלישי). יפן ניצחה 2:4 את פרגוואי ופולין הביסה 0:4 את ליטא. שתי המנצחות שובצו לאותו בית במונדיאל (ח') ותפתחנה את הופעותיהן ברוסיה בעוד שבוע.

עוד בנושא:
בלגיה הביסה 1:4 את קוסטה ריקה במשחק הכנה

טקאשי אינוי שחקן נבחרת יפן. רויטרס
אינוי חוגג/רויטרס

יפן - פרגוואי 2:4

היפנים, שישחקו בבית ח' לצד סנגל, פולין וקולומביה, הצליחו לקטוע רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, כולל שלושה הפסדים ברציפות במשחקי הכנה, עם ניצחון באינסברוק. אוסקר רומרו העלה את הדרום אמריקאים ליתרון בדקה ה-32, טקאשי אינוי הצליח לאזן בדקה ה-51 עם שער יפה אחרי בישול של שינג'י קגאווה ובעיטה מ-18 מטר. אינוי השלים את המהפך בעצמו בדקה ה-63 אחרי בישול נוסף של קגאווה. הפעם קשר בורוסיה דורטמונד העביר כדור רוחב ואינוי בעט בנגיעה אחת מקצה הרחבה פנימה כדי לקבוע את ה-1:2. בדקה ה-77 פדריקו סנטאנדר כבש שער עצמי וזה 1:3 ליפנים. ריצ'רד אורטיס צימק בדקה ה-90 וכעבור דקה כבש קגאווה את הרביעי של היפנים וקבע 2:4 בסיום.

שחקן נבחרת פולין רוברט לבנדובסקי חוגג. רויטרס
לוהט. לבנדובסקי/רויטרס

פולין - ליטא 0:4

רוברט לבנדובסקי וחבריו טיילו בוורשה מול הליטאים, שבוע לפני שיפגשו את סנגל בפתיחת משחקי גביע העולם. חלוץ באיירן מינכן הוכיח פעם נוספת שהוא מגיע בכושר מפחיד לטורניר עם צמד (19, 33) כולל שער בבעיטה חופשית שהלכה למשקוף ופנימה. למעשה, מאז יורו 2016 לבנדובסקי כבש ב-12 מ-14 המשחקים שלו בנבחרת ומצא את הרשת בסך הכול 20 פעמים. גם לאחר שהוחלף בדקה ה-48 הפולנים הצליחו להגדיל את התוצאה משערים של דויד קובאנצקי (72) בתום חילופי מסירות יפים ושל יקוב בלאשצ'יקובסקי (82) בפנדל, ובסך הכול יכולים להיות מרוצים מניסוי הכלים האחרון שלהם.

  • עוד באותו נושא:
  • נבחרת יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully