וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור נדחה: גלן רייס ג'יוניור לא יוכל לשחק נגד הפועל ירושלים

11.6.2018 / 18:40

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל הודיע כי הטיעונים שהעלו אנשי הפועל חולון לא התקבלו: "אין בכוונתנו לבטל את הסדר הטיעון שאושר בנושא הזה". ג'ו אלכסנדר צפוי ליטול חלק במשחק

one

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל הכריע סופית כי גלן רייס ג'וניור לא יוכל לשחק בחצי גמר הפיינל פור במדי הפועל חולון מול הפועל ירושלים (21:00, ספורט 5). זאת לאחר שהערעור שהגישה בנושא הקבוצה של דן שמיר נדחה. בהחלטה של הדיינים ישי לויט ובן ציון כהן נכתב בין היתר: "אילו היינו מקבלים את הערעור, המשמעות לא הייתה מתן אפשרות לשחקן לשחק במשחק הנ"ל, אלא המשמעות הייתה ביטול הפסק בנושא הערעור שבו אושר הסדר הטיעון המתוקן".

בסיכום ההחלטה של הדיינים נכתב: "סוף דבר, הערעור נדחה. המערערים ישלמו למשיב הוצאות של 5,000 שקלים. השחקן לא יוכל לשחק במשחק שנקבע הערב. בתיק זה דנו שני דיינים. לא יכולנו לצרף דיין שלישי מחוסר זמן". ג'ו אלכסנדר ששיתופו במשחק היה בספק בשל פציעה צפוי ליטול בו חלק והוא אמור לסייע להפועל חולון במאבקים מתחת לסלים מול הגבוהים של הפועל ירושלים.

שחקני הפועל חולון גיא פניני, גלן רייס ג'וניור. קובי אליהו
ישתפו פעולה כבר הערב? גיא פניני וגלן רייס ג'וניור/קובי אליהו

"זה יהיה משחק גדול, פיינל פור, בטח אחרי הפיצול שלו", אמר גיא פניני אמש, "האווירה באולם תהיה מדהימה. הכל פתוח, אני חושב שכל קבוצה מגיעה בסיטואציה שלה. ירושלים נראית ממש טוב לאחרונה עם ביטחון. אנחנו מגיעים אחרי סדרה קשה נגד אילת, אבל מאוד בטוחים בעצמנו. בטח במעמד כזה עם הקהל שלנו, אנחנו יכולים לבוא ולעשות דברים יפים. במעמד כזה, משחק אחד, הסיטואציות איתן הקבוצות מגיעות לא משנה. מקווה שנשחק מולם כמו ששיחקנו בחצי גמר הגביע נגדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully