וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב החדש של דווין סמית': הצטרף לצוות המקצועי של פיניקס

אקס מכבי תל אביב, שפרש לפני יותר משנה, יהיה אחראי על פיתוח השחקנים בקבוצה שבה משחק גם דרגאן בנדר. וגם: שאראס על הזכייה ביורוליג עם הצהובים: "לא תהיה עוד קבוצה שתשחק כדורסל כזה"

one

דווין סמית', זוכרים? הפורוורד ששיחק שנים ארוכות במכבי תל אביב עד שנאלץ לפרוש לפני קצת יותר משנה בשל בעיות בריאותיות, מצא ג'וב חדש. סמית' הצטרף רשמית לצוות האימון של פיניקס מה-NBA יחד עם ג'ייסון סטאודט והוא יהיה אחראי על פיתוח השחקנים בקבוצה שאותה יאמן השנה איגור קוקושקוב.

אגב, אחד השחקנים שיהיו תחת עיניו הבוחנות של דווין סמית' יהיה דרגאן בנדר, הפורוורד הקרואטי שהובא לישראל על ידי מכבי תל אביב ונבחר רביעי בדראפט לפני שנתיים. בנדר הפך לשחקן חמישייה בעונה החולפת בפיניקס בעקבות גל הפציעות והסגל הדליל ורשם ממוצעים של 6.5 נקודות ו-4.4 ריבאונדים כשהוא היה שותף לכל 82 המשחקים שקיימה הקבוצה בעונה הסדירה.

עורך הדין שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב עם דווין סמית', דייויד פדרמן. ברני ארדוב
השתדרג ל-NBA. דווין סמית'/ברני ארדוב

* ובינתיים, בליטא התפרסמו היום דיווחים של שאראס מאמן ז'לגיריס קובנה שחזר לעונה המפורסמת עם מכבי תל אביב שבה הצהובים זכו ביורוליג בישראל יחד עם פארקר, ווצ'יץ', באסטון, שארפ ואחרים.

"השלשה של שארפ הייתה הרגע היחיד בחיי בו האמנתי שיכולים לקרות ניסים. הייתי בהלם, במלוא מובן המילה", אמר שאראס.

"הרבה אנשים אמרו שההגנה שלנו הייתה לא טובה, אבל תסתכלו על המספרים ועל כמות הנקודות שהיינו קולעים. מכבי תל אביב של אותם ימים שיחקה את הכדורסל הכי יפה שראיתי, אני לא חושב שתהיה עוד קבוצה באירופה שתצליח לשחק כדורסל כזה".

שאראס הוסיף באותו נושא: "אומרים שהספורט אתה קודם כל צריך להתגונן היטב. אבל אנחנו ביטלנו את התיאוריה הזו ועשינו דברים בצורה הפוכה. היו לנו בקבוצה שחקנים ומדהימים וקהל נפלא והדברים הללו דחפו אותנו מעבר לקצה גבול היכולת שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שארונס יאסיקביצ'יוס שאראס חוגג זכיה ביורוליג רויטרס. רויטרס
"לא חושב שתהיה קבוצה שתשחק כמו מכבי של אז". שאראס נזכר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully