וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויירה התפטר מניו יורק סיטי. דיווח: ג'ורדי קרויף מועמד להחליפו

האם אקס מכבי תל אביב יאמן את דויד וייה? בארה"ב מדווחים שג'ורדי עשוי להחליף את הצרפתי שעזב כדי להתפנות למשרת המאמן הבא של ניס. בספרד טוענים שהוא עדיין מועמד לברצלונה

עריכה: מתן חדד

פטריק ויירה, מאמנה הצרפתי של ניו יורק סיטי, התפטר אמש (ראשון) מתפקידו. ויירה עזב ככל הנראה לקראת מינויו הצפוי כמאמנה של ניס במקומו של לוסיאן פאברה שעזב לדורטמונד ובארה"ב מדווחים שאחד המועמדים החזקים להחליף אותו בתפקיד הוא דווקא ג'ורדי קרויף שעזב הקיץ את מכבי תל אביב.

"אני רוצה להודות לאנשי הקבוצה על ההזדמנות שקיבלתי לאמן מועדון נפלא. לעזוב את ניו יורק היה צעד מאוד קשה עבורי ועבור המשפחה שלי", כך אמר ויירה לאתר הרשמי של מנצ'סטר סיטי, אלופת אנגליה שחולקת אותם בעלים עם ניו יורק.

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. קובי אליהו
בדרך ל-MLS? ג'ורדי קרויף/קובי אליהו

אם ג'ורדי קרויף אכן יקבל את התפקיד הזה צפוי לו מפגש מסקרן עם דויד וייה, הכוכב הגדול של הקבוצה שגם בגיל 36 קורע רשתו ב-MLS ואחרי שכבש 24 שערי ליגה אשתקד, גם את העונה הנוכחית הוא פתח מצוין עם שמונה שערים בתשעה משחקים. אגב, בספרד עדיין נמשכים הדיווחים על כך שג'ורדי מועמד לתפקיד מקצועי בברצלונה ולפי אחד הדיווחים במועדון מתכננים לפטר את פפ סגורה במידה שג'ורדי ייענה בחיוב להצעה שהוגשה לו מהמועדון לקבל תפקיד מקצועי בכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully