וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט ופראח שיחקו במשחק צדקה, אריק קאנטונה זכה לכבוד מלכים

שתי אגדות האתלטיקה היו משני צידי המתרס בסוקר אייד של יוניצ"פ, אבל את ההצגה גנב הצרפתי שחזר לאולד טראפורד. ורון, סיידורף ואואן היו בין הכובשים, הכוכבים האנגלים ניצחו בפנדלים

יוסאין בולט כובש פנדל במשחק צדקה. רויטרס
בולט כבש מהנקודה הלבנה, אבל זה לא הספיק/רויטרס

יוסאין בולט הגשים הערב (ראשון) חלום נושן, כאשר זכה ללבוש מדי כדורגל ולפתוח במשחק באולד טראפורד לצד כוכבי עבר גדולים כמו קלרנס סיידורף, רוברט פירס, פטריק קלויברט ואחרים. זה קרה במשחק הצדקה השנתי Soccer Aid שמאורגן על ידי יוניצ"פ, והאתלט האגדי אפילו שימש כקפטן של נבחרת כוכבי העולם. הקבוצה היריבה הורכבה מכוכבים אנגלים, וגם היא תוגברה על ידי אגדת אתלטיקה - מו פראח. את עיקר ההצגה גנב אריק קאנטונה, שחזר למגרש בו כיכב במדי מנצ'סטר יונייטד וזכה לכבוד מלכים כאשר קם להתחמם ועלה לכר הדשא כמחליף.

אגב, קאנטונה שימש גם כמאמן בחלק מהמשחק, ובמהלכו נשאל על ידי כתבת האם ייקח את העניינים לידיים אם יצטרך. בתגובה השיב הצרפתי: "אני יכול לעשות הרבה יותר מזה. פעם קפצתי ליציע ובעטתי באוהד. האם אהיה מעורב אם דברים יתחממו? בוודאי שכן". יש דברים שפשוט לא משתנים.

קבלת הפנים לקאנטונה

הראיון הקורע עם הצרפתי

במשחק עצמו, האנגלים עלו ליתרון כפול מהיר משערים של דארן בנט ושל ג'רמי לינץ' הג'מייקני. עוד לפני ההפסקה הצליחו חואן סבסטיאן ורון ורובי קין לאזן את התוצאה, והמהפך הושלם בזכות בעיטה יפה של סיידורף. המילה האחרונה הייתה שייכת למייקל אואן, שקבע 3:3 ושלח את המשחק לפנדלים. את הבעיטה הראשונה בדו קרב מהנקודה הלבנה לקח בולט וכבש, אבל חבריו לקבוצה לא הצליחו לנצל את זה ובסיום נרשם אירוע נדיר במיוחד - אנגליה ניצחה בפנדלים.

ורון כובש

קין כובש

אריק קאנטונה במשחק צדקה. רויטרס
קאנטונה מודה לקהל/רויטרס
מייקל אואן במשחק צדקה. רויטרס
אואן חוגג/רויטרס
יוסאין בולט, מו פראח במשחק צדקה. רויטרס
בולט מול פראח/רויטרס
קלרנס סיידורף במשחק צדקה. רויטרס
קלרנס סיידורף/רויטרס
חואן סבסטיאן ורון חוגג במשחק צדקה. רויטרס
ורון חוגג עם החברים/רויטרס
משחק צדקה של יוניצ"פ. רויטרס
האנגלים חוגגים בסיום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully