וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן מיגל אצ'בריה הדהים בשטוקהולם עם הקפיצה הכי טובה מאז 1995

סנסציה אדירה בדיימונד ליג: הקופץ לרוחק הקובני בן ה-19 נעזר ברוח גבית שהייתה טיפה מעל למותר, הדהים את אלוף העולם לובו מאניונגה וקבע את הקפיצה השישית בטיבה בהיסטוריה

חואן מיגל אצ'בריה קופץ לרוחק קובני. רויטרס
הדהים את כולם. חואן מיגל אצ'בריה/רויטרס

חואן מיגל אצ'בריה נכנס הערב (ראשון) לספרי ההיסטוריה כאשר קבע את הקפיצה לרוחק הכי טובה מאז 1995. הקובני בן ה-19 הדהים את הקהל בתחרות הדיימונד ליג בשטוקהולם כשניצח את התחרות עם קפיצה למרחק של 8.83 מטרים. אצ'בריה ניצח את אלוף העולם לובו מאניונגה הדרום אפריקאי שסיים שלישי, אבל יותר מזה: הוא קבע את הקפיצה השישית בטיבה בהיסטוריה. "רציתי 8.50, אבל לא האמנתי שאקפוץ כל כך רחוק", אמר הקובני ההמום, שנעזר ברוח גבית של 2.1 (מעט מעל המותר).

רק שיאן העולם מייק פאוול (טוקיו 1991), בוב בימון, קרל לואיס, רוברט אמיאן והקובני האגדי איבן פדרוסו קבעו תוצאות טובות יותר בעבר.

חואן מיגל אצ'בריה קופץ לרוחק קובני. רויטרס
בדרכו של פדרוסו. חואן מיגל אצ'בריה עם הקפיצה המדהימה/רויטרס

* דינה אשר סמית' הבריטית ניצחה בריצה ל-100 מטר עם זמן של 10.93 שניות. היא הקדימה את מוריאל אהורה מחוף השנהב את מישל לי אהיי מטרינידד.

* האלופה האולימפית בריאנה מקניל (לשעבר רולינס) ניצחה בריצה ל-100 מטר משוכות עם 12.38 שניות - תוצאת השנה בעולם. הג'מייקנית דניאל וויליאמס סיימה שנייה עם 12.48 והבלארוסית אלינה טלאי שלישית עם 12.55.

* מריה לסיצקנה הרוסייה, אלופת העולם בקפיצה לגובה, ניצחה עם קפיצה של 2.00 מטר והקדימה את מירלה דמירבה הבולגרייה שביצעה קפיצה זהה, אך נזקקה לשני ניסיונות יותר. השבדית אריקה קינזי סיימה שלישית (1.94).

* סנדי מוריס האמריקאית, מדליסטית הכסף מריו, ניצחה בתחרות הקפיצה במוט לנשים (לא נחשבת בניקוד הדייונד ליג) לאחר שעברה 4.86 מטרים בקפיצה השלישית והאחרונה שלה. היא הקדימה את אנג'ליקה בנגטסון משבדיה (4.65) ומרינה קיליפקו מאוקראינה (4.45).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בריאנה מקניל רצת משוכות אמריקאית. רויטרס
ממשיכה לשלוט. בריאנה מקניל/רויטרס

* אלוף העולם רמיל גולייב מטורקיה רשם ניצחון רביעי בדיימונד ליג, עם זמן של 19.92 שניות בריצה ל-200 מטר. אחריו הגיעו הקנדי ארון בראון (20.07) והדרום אפריקאי לוצ'ולו אדאמס (20.36).

* ארמנד דופלנטיס השבדי בן ה-18 ניצח בתחרות הקפיצה במוט עם 5.86 מטרים, כשאחריו הגיעו האמריקאי סם קנדריקס (5.81) והפולני פיוטר ליסק (5.76).

* הריצה ל-1,000 מטר סיפקה לא פחות מ-11 רצים שעברו את תוצאת השנה, כשהמנצח היה הקנייתי פרגוסון רוטיץ' עם 2:14.88 דקות, לפני סאדיק מיחו מבחריין וג'ייק וייטמן מבריטניה.

* סלמון בארגה האתיופי ניצח בריצה ל-5,000 מטרים עם תוצאת השנה בעולם: 13:04.05 דקות. אחריו הגיעו בירהנו באלו מבחריין והאדיס אבאדי האתיופי.

רמיל גולייב אצן טורקי לפני ארון בראון אצן קנדי. רויטרס
ארבעה ניצחונות מתוך שישה אירועים. רמיל גולייב, משמאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully