וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר בספק לחצי הגמר, רייס בסגל. יוגב אוחיון נרשם בירושלים

הפועל חולון רשמה את רייס ג'וניור (21:00, ספורט 5), בתקווה שיאושר לו לשחק. שמיר: "עובדים מסביב לשעון כדי להעמיד את ג'ו על הרגליים". קטש: "אוחיון בסגל כגיבוי, הוא לא בתוכניות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

(עדכון ראשון: 15:58)

משחקי חצי גמר הפיינל פור של ליגת העל לעונת 2017/18 יגיעו לסיומם מחר (שני) במשחק בו תפגוש הפועל ירושלים את הפועל חולון (21:00, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: עומר אסתרון, כפיר מועלם ועופר מנהיים). המשחק מחר יהיה החמישי העונה בין הקבוצות כשירושלים מנצחת את כל המשחקים במסגרת הליגה, כולל במפגש שנערך בחולון, אך בחצי גמר גביע המדינה שנערך ביד אליהו ניצחה חולון בצורה מרשימה 67:76. זה יהיה המפגש השלישי בין הקבוצות בהיסטוריה בפלייאוף או פיינל פור כשחולון מנצחת ברבע גמר הפלייאוף בעונת 2011/12, וירושלים נוקמת בה ברבע גמר הפלייאוף בעונת 2013/14. ירושלים תנסה להשלים עלייה רביעית ברציפות לגמר הפיינל פור, ואילו חולון תרצה לחזור למעמד שש שנים מאז הפעם היחידה שהייתה בו.

גלן רייס ג'וניור/קובי אליהו

הפועל חולון עומדת במרכז הכותרות מאז שהשלימה את העלייה שלה לפיינל פור ביום חמישי, עם הניצחון במשחק החמישי ברבע גמר הפלייאוף על הפועל אילת. כידוע, הסגולים החליטו להחזיר את גלן רייס ג'וניור למועדון, אך בשל השעייתו שנוצרה מתלונת חולון לאיגוד הכדורסל כנגדו ומועד הגעתו לישראל, הורה בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל כי השחקן לא יוכל להשתתף במשחק מחר. בחולון ערערו על ההחלטה לבית הדין העליון של האיגוד, ומאיימים להגיש בקשה לצו מניעה לקיום המשחק, אם ערעורם לא יתקבל. בינתיים רשמו בקבוצה את רייס ג'וניור כחלק מ-12 השחקנים שיהיו בסגל למשחק מחר, כדי שאם בית הדין העליון יהפוך את החלטתו, הוא יוכל לשחק. מלבד הדרמה סביב רייס ג'וניור, בחולון מנסים להתמודד עם דרמה מסוג אחר - ג'ו אלכסנדר נמצא בספק גדול למשחק לאחר שלשבר באצבע שהמתאזרח סוחב בשבוע האחרון התווסף נקע חמור בקרסול מהמשחק החמישי נגד אילת. הרופאים שבדקו את אלכסנדר קבעו כי הוא לא רשאי לשחק בשבועות הקרובים, אך החלטה מצידו האם לסכן את גופו תיפול קרוב מאוד למשחק. 500 הכרטיסים האחרונים שנותרו לקבוצה למכור, צפויים להחטף היום החל משעות אחר הצהריים בקופות האולם החדש בחולון.

"אם זה לא היה ג'ו אלכסנדר אין סיכוי שהיה משחק, לכל שחקן היה לוקח חודש להתאושש", אמר דן שמיר על מצבו של המתאזרח, "ג'ו הוא חיה רעה. כולם עובדים מסביב לשעון כדי להעמיד אותו על הרגליים. אני חושב שהוא יוכל לשחק, אבל לא יודע כמה ואיך בדיוק הוא יראה. יש לנו מספיק שחקנים טובים וכדורסל כדי לבוא ולממש את ההזדמנות. אנחנו פה פעם ראשונה אחרי שש שנים, יש מועדונים שבשבילם זה יותר עניין שבשגרה. צריך להעריך את זה ולתת הכול".

טיישון תומאס: "אנחנו יודעים שיהיה משחק פיזי, ככה המשחקים מול ירושלים. היה מוזר לראות שוב את הפנים שלו, לא חשבתי שזה יקרה. הוא הביא איתו את אותן אנרגיות חיוביות כמו לפני שעזב. הרבה דברים השתנו מאז גמר הגביע, הקבוצות השתנו, צריך לשכוח מזה ולהגיע מוכנים מחר".

יוגב אוחיון/נועם מושקוביץ

אחרי עונה לא מרשימה, הדחה מוקדמת ביורוקאפ, הפסד בחצי גמר גביע המדינה ומאמן שלישי על הקווים, הפועל ירושלים רוצה לסיים את העונה בטעם טוב עם אליפות נוספת. הקבוצה של עודד קטש הציגה יכולת די טובה בסדרה נגד גלבוע/גליל העיקשת, וזכתה ליומיים מנוחה יותר מהפועל חולון לקראת המפגש בין הקבוצות. בצוות המקצועי מנסים לנתק את שחקני ירושלים מהדרמה שסובבת את חולון ומבקשים מהשחקנים להתרכז במי שיופיע מולם בסופו של דבר על המגרש. בינתיים בירושלים הכינו הפתעה, כשיוגב אוחיון שנעדר בשלושת החודשים האחרונים, צפוי להתלבש להתמודדות. מי שנמצא בכושר מצוין אצל האדומים הוא ג'רום דייסון שנכנס בסוף השבוע לחמישיית העונה של ליגת העל ולפחות בשניים מהמשחקים נגד חולון בליגה היה השחקן הבולט של ירושלים. בבירה ינסו להכתיב את הקצב מהפתיחה כדי להמשיך את מסורת העליות לגמר מהשנים האחרונות. בירושלים מעריכים שכ-4,700 אוהדים יבואו לתמוך בהם במשחק.

עודד קטש: "לא יודע כמה אפשר להפתיע אחד את השני, אנחנו מכירים את הסגנונות של כל המאמנים ואת הקבוצות. פתיחת המשחק תהיה לנו מאוד חשוב, וגם לשמור על עקביות לאורך 40 דקות. אחת הדרכים להתמודד עם לחץ זה להתמקד במה שאתה אמור לעשות. יוגב מספיק כשיר כדי להיות בטופס אבל הוא לא באמת בתוכניות לרוטציה. זה סוג של בק-אפ שנוכל להשתמש בו במקרי חירום".

יותם הלפרין: "היינו בסיטואציה דומה בעונה שעברה, אולי אפילו יותר קשה, והצלחנו התעשת בזמן הנכון. זה משחק אחד ויכול להתפתח להמון כיוונים, אבל אני מאוד מאמין בחבר'ה. ההתרגשות רק הולכת גוברת, אני שמח שבשני האחרונות אני נמצא כמעט בכל אירוע שבו מונח תואר על השולחן. מי שלא מתרגש, אין לו מקום לשחק כדורסל. יש משהו במשחק אחד שבונה מתח ונותן הזדמנות לאנדרדוג, אבל כל הסדרות היו מעניינות. גם מבחינת המאמנים, יותר פייר לבדוק מי יותר טוב בסדרה. אני לא היחיד, אני מקווה שיום אחד תהיינה סדרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully