וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.6: אנטואן גריזמן הודיע כי יחליט על עתידו עד שבת

נשאר באתלטיקו או עובר לברצלונה? הכוכב הצרפתי הצהיר: "אקבל החלטה לפני המשחק הראשון במונדיאל מול אוסטרליה". בארסה וריאל במאבק על מגן שאלקה, נחשפו פרטי ההצעה החדשה לרונאלדו

עריכה: מתן חדד

העברות

* דינמו קייב החתימה רשמית לחמש שנים את הקשר הברזילאי צ'ה צ'ה מפאלמיירס תמורת 4.8 מיליון יורו.

* מונאקו החתימה את סמואל גראנסיר, 21, שחקן כנף שמגיע מטרואה תמורת 3 מיליון יורו.

* קלן שלחה את הבלם הפורטוגלי ז'ואאו קיירוש (20) בחזרה לארצו עם השאלה בת שנתיים בספורטינג ליסבון.

* כריס קולמן, בלם העבר שהוליך את נבחרת ויילס לחצי גמר יורו 2016 ולא הצליח להציל את סנדרלנד מירידה לליגה השלישית באנגליה, מונה למאמן הביי הסינית במקום מנואל פלגריני.

טילו קהרר, שאלקה. GettyImages
עוד מאבק בין שתי הגדולות של ספרד. טילו קהרר/GettyImages

שמועות

* ב"מארקה" חושפים את ההצעה המדויקת של ריאל מדריד לכריסטיאנו רונאלדו: שכר של 25 מיליון יורו לעונה, פלוס 7.5 מיליון יורו מפרסומות וחסויות. גובה המענקים: שני מיליון יורו על זכייה בליגה האלופות, מיליון וחצי על זכייה באליפות בליגה הספרדית, מיליון על זכייה בגביע המלך, מיליון על זכייה בכדור הזהב או בפרס שחקן השנה של פיפ"א, ו-500 אלף יורו במקרה של זכייה במלך השערים של הליגה הספרדית. לעת עתה רונאלדו, כך מדווח, לא משתכנע, ודורש להרוויח 30 מיליון יורו "נקיים", ללא אף תנאי.

* אנטואן גריזמן, כוכב אתלטיקו מדריד המועמד לעבור לברצלונה, בהצהרה ל-TF1 לפני ההמראה של נבחרת צרפת למונדיאל ברוסיה: "תהיה החלטה לגבי עתידי בעונה הבאה עוד לפני המשחק מול אוסטרליה ביום שבת".

* באיטליה טוענים כי יובנטוס רוצה לרכוש את הקשר נבחרת סרביה ולאציו, סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', 23, שגם מנצ'סטר יונייטד רוצה אותו. הקשר אמר: "כל יום אני קורא עליי משהו אחר, אחליט בנוגע לעתידי רק אחרי המונדיאל".

* בברזיל טוענים: ויניסיוס ג'וניור החליט להצטרף לריאל מדריד כבר בקיץ הקרוב, וזאת בניגוד לרצון של פלמנגו להשאיר אצלה את הכוכב הצעיר עד ינואר. ויניסיוס ירצה להיבחן על ידי המאמן החדש, על מנת להבין האם יושאל לקבוצה אחרת באירופה או שמא ראוי למקום בסגל.

* "הקרב החדש בין ריאל מדריד לברצלונה", על פי עיתוני ספרד, הוא על טילו קהרר, 21, מגן שאלקה והנבחרות הצעירות של גרמניה.

* מאמן נבחרת ברזיל, טיטה, תקף את הדיווחים בתקשורת הברזילאית לפיהם הוא מועמד לריאל מדריד: "כשזו דעה, אני יכול לכבד אותה. כשזה מופיע כציטוט שלי, זה פשוט שקר. זו גישה לא מכבדת ושקרית, לא יצרתי קשר עם אף אחד. הכתב הזה הוא שקרן".

* אחרי שכבר החתימה את סטפן ליכשטיינר וקרובה לצרף מדורטמונד את סוקרטיס, ארסנל רוצה את בלם פרייבורג צ'לאר סויונג'ו בן ה-22. ב"בילד" טוענים שאמרי רוצה את לוקאס קלוסטרמן מלייפציג.

* "דיילי מייל" טוען שלאור הצפיפות בחוד של מנצ'סטר יונייטד (לוקאקו, מרסיאל, אלכסיס, לינגארד, ואולי גם בייל), מרכוס רשפורד פוזל החוצה, מוריניו ירצה לתת לו דקות כדי שישחק קבוע, ולא מעט קבוצות מעוניינות לצרפו, כשהבולטת מביניהן היא ניוקאסל. עוד ביונייטד: בספרד טוענים שאנדר הררה עשוי לחזור לאתלטיר בילבאו.

* אחרי שליון הודיעה שנביל פקיר לא למכירה ונשאר בצרפת, ליברפול ממשיכה לנסות לרכוש את ג'רדאן שאקירי, שירד ליגה עם סטוק. "אני לא יכול להגיד כלום, הסוכן שלי מטפל בזה", אמר שאקירי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן נבחרת ברזיל טיטה. רויטרס
מועמד לריאל? "זה שקר". טיטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully