וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשת נוגה גלר זכתה במדליית זהב בגמר הסבב העולמי בגלשני RSX

9.6.2018 / 22:00

הישג מצוין לגולשת הישראלית, שזכתה אחרי שסיימה ראשונה גם בשיוט המדליות. גלר: "זו תחרות הכנה אחרונה לפני אליפות העולם, מרגש מאוד"

נוגה גלר. איגוד השייט, אתר רשמי
הישג מרשים. גלר/אתר רשמי, איגוד השייט

הישג מצוין לגולשת הישראלית נוגה גלר, שזכתה היום (שבת) במדליית זהב בתחרות הגמר של סבב הגביע העולמי בגלשני RSX שנערכה במארסיי, צרפת.

גלר, מאגודת השייט הרצליה, זכתה בתואר היוקרתי בצורה מרשימה, אחרי סיימה ראשונה גם בשיוט המדליות של התחרות, שכללה בסך הכל 10 שיוטים, בהם צברה 48 נקודות שליליות.

גלר הקדימה בנקודה אחת את ההולנדית לינדן דה גוס שסיימה שישית בשיוט המדליות וצברה בסיכום הכללי 49 נקודות שליליות.

תחרות מוצלחת היתה גם לגולשת קטי ספיצ'קוב ממועדון השייט אילת, שסיימה רביעית בסיכום הכללי, עם 53 נקודות שליליות, ושביעית בשיוט המדליות. ספיצ'קוב פספסה בנקודה אחת את מדליית הארד ואת המקום השלישי בתחרות הגמר של סבב הגביע העולמי. חברתה למועדון השייט באילת, נוי דריהן, סיימה 17 בכללי.

בין הגברים, הישג לגולש יואב עומר, מהפועל שדות ים, שסיים 8 בכללי עם 72 נקודות שליליות ו-עשירי בשיוט המדליות.

גלר אמרה בסיום: "עליתי לשיוט המדליות מהמקום החמישי, בשוויון נקודות עם המדורגת רביעית ובמצב שכל אחת מהגולשות בשביעייה הראשונה יכולה לקחת את הזהב. ידעתי שאני צריכה לעשות את הכי טוב שאני יכולה
והיה לי זינוק ממש טוב. לקחתי את ההובלה מהתתחלה וניצחתי בשיוט ובתחרות הכללית.

"המשמעות של התחרות הזו מבחינתי היא שזו היתה תחרות הכנה אחרונה שלנו לפני אליפות העולם באוגוסט בדנמרק, ושם גם יתחילו לחלק את הקווטות האולימפיות. התואר הזה, אלופת סבב הגביע העולמי, משמח אותי מאד. מבחינתי זו תחרות בוגרים ראשונה שאני מנצחת בחו"ל וזה ממש מרגש ומראה שהדרך נכונה והכיוון טוב ואני שמחה לראות שהעבודה משתלמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully