וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח: "בקייב ראמוס גרם לי לבכות, עכשיו אני צוחק ממנו"

"הפציעה בגמר זה הרגע הקשה בקריירה", "ראמוס שלח לי הודעה, אבל לא אמרתי לו שהכול בסדר", "המחשבה שלא אהיה במונדיאל הייתה הרסנית". כוכב מצרים וליברפול התראיין ל"מארקה" וסגר חשבון עם מי שפצע אותו בגמר הצ'מפיונס

עריכה: מתן חדד

שבועיים בדיוק חלפו מאז גמר ליגת האלופות בו ניצחה ריאל מדריד 1:3 את ליברפול וחגגה זכייה שלישית בתואר. הרגע שייזכר יותר מכל מהמשחק הוא זה שבו סרחיו ראמוס פגע במוחמד סלאח וגרם להחלפתו של הכוכב המצרי של ליברפול עוד במחצית הראשונה. כעת, העניק סלאח ראיון נרחב ל"מארקה" בו דיבר באופן גלוי על מצבו.

לשאלה האם הפציעה בקייב הייתה הרגע הקשה בקריירה המצרי הגיב במילה אחת "כן". על ההצהרה של סרחיו ראמוס לפיה סלאח יכול היה להמשיך לשחק לו היה מקבל זריקה אמר המצרי: "זה שגרם לי לבכות בגמר הצ'מפיונס הוא גם זה שאני צוחק ממנו עכשיו. אולי הוא גם יכול להגיד לי האם אהיה כשיר לגביע העולמי?". כשנשאל האם ראמוס העביר לו מסר אחרי המשחק, השיב סלאח: "הוא שלח מסר. אבל לא אמרתי לו שהכול בסדר בינינו".

סלאח, שעל פי הערכות הרופאים, יכול לסייע למצרים במהלך הטורניר ברוסיה סיפר עוד כי: "לאחר שנפלתי בקייב התחושות היו עירוב של כאב ודאגה. היה גם עצב וכעס על כך שלא אוכל להמשיך לשחק בגמר הצ'מפיונס. שניות אחרי זה התחלתי לחשוב 'ומה אם לא אוכל לשחק בגביע העולמי'. זו הייתה מחשבה הרסנית.

על ההעפלה של מצרים למונדיאל אמר הכוכב של הפרעונים: "הגענו למעמד הזה אחרי 28 שנה וזה לא נורמאלי. כי בתקופה הזאת היו לנו הישגים וזכינו באליפויות אפריקה. זה משהו שלא השגנו זמן רב וזה מיוחד עבורנו. אפשר להשוות את זה לזכייה של ספרד בגביע העולמי".

עוד בנושא
דיווח: ריאל מדריד הגישה הצעה חדשה לרונאלדו - "המצב קשה אך לא בלתי הפיך"
אוהדי גרמניה שרקו בוז לגונדואן. יואכים לב זעם: "הוא נאמן למדינה ולערכיה"
דיווח: אברמוביץ' דחה הצעה למכור את צ'לסי למיליארדר ג'ים ראטקליף

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
ממש לא סולח. מוחמד סלאח/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully