וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 9.6: ליון הודיעה שנביל פקיר נשאר, "פגישה בין ניימאר לריאל מדריד"

בשורה מאכזבת לליברפול: ליון הודיעה רשמית שהמשא ומתן על הקשר הסתיים. התפתחויות חדשות בין ריאל מדריד לניימאר ורונאלדו, ברצלונה רוצה את דה יונג, לארי קאיודה עבר לשחטאר

עריכה: מתן חדד

העברות

*שחטאר דונייצק הודיעה רשמית כי השלימה את רכישתו של לארי קאיודה ממנצ'סטר סיטי. החלוץ, ששיחק בעבר במכבי נתניה, הגיע לשחטאר על תקן מושאל בינואר האחרון וכבש שלושה שערים בשמונה הופעות.

*האדרספילד שברה את שיא ההעברות שלה עם רכישתו של טרנס קונגולו ממונאקו תמורת 18 מיליון ליש"ט. המגן ההולנדי בן ה-24 שיחק בחצי העונה האחרונה בהאדרספילד כמושאל, סייע לה להישאר בפרמיירליג וכעת חתם על חוזה לארבע שנים.

* אנז'ה הצרפתית צירפה את החלוץ הקמרוני סטפן בהוקן, בהעברה חופשית. בהוקן שיחק בעונות האחרונות בשטרסבורג ורגע השיא שלו העונה היה שער ניצחון מול פריס סן ז'רמן.

* השוער הספרדי ויסנטה גואיטה (31) חתם לשלוש שנים בקריסטל פאלאס, אחרי שסיים את חוזהו בחטאפה.

* חטאפה גם מכרה את הקשר אמי בואנדיה (21) לנוריץ' מליגת המשנה האנגלית תמורת 2 מיליון יורו.

* אחרי שמכרה את קרל טוקו אקאמבי לוויאריאל, אנז'ה החתימה במקומו את החלוץ בן ה-24 סטפן בהוקן, שהגיע בהעברה חופשית משטרסבורג וחתם לארבע שנים.

* ליון הודיעה היום רשמית שהיא קוטעת את המשא ומתן עם ליברפול על מכירתו של שחקן הקבוצה נביל פקיר. "ליון שמחה להודיע שהקפטן נשאר", נמסר בהודעה, "המשא ומתן נכשל".

* ריאל מדריד הגישה הצעה חדשה לכריסטיאנו רונאלדו: "המצב קשה אך לא בלתי הפיך" (לידיעה המלאה). בינתיים ב"מארקה" מדווחים על פגישה שנערכה בליברפול בין נציגים של ריאל מדריד למקורבים לניימאר, כשהברזילאי שוב מביע את רצונו לשחק באלופת אירופה, והצדדים החליטו על צעדים מוקדמים, לפני שמערבים את פריס סן ז'רמן. על פי הדיווח, לחוסר הוודאות בנוגע לעתידו של רונאלדו במדריד יהיה השפעה על התפתחות המו"מ. במקביל, "סאן" מדווח כי "מקורב לנשיא ריאל פלורנטינו פרס טוען שהוא מתכוון לשבור את שיא ההעברות ולשלם על ניימאר 350 מיליון יורו, וזאת על אף שמ-1 בספטמבר סעיף השחרור של ניימאר יעמוד על 300 מיליון יורו והוא יוכל להביא אותו בינואר ב-50 מיליון פחות, אבל הוא לא מוכן לחכות".

* "אס" מדווח: ברצלונה קרובה להחתים את פרנקי דה יונג, 22, קשר אייאקס, ו"בשבוע הבא תיערך פגישה בין הצדדים".

* טוטנהאם חושבת קדימה: אחרי שהחתימה את המאמן מאוריסיו פוצ'טינו ואת כוכב הקבוצה הארי קיין על חוזים ארוכי טווח, באנגליה טוענים שגם דלה עלי וכריסטיאן אריקסן צפויים לחתום על חוזים חדשים.

* עסקת נביל פקיר לליברפול פוצצה? אחרי ההכחשה הפומבית של ליון אתמול על כך שהעסקה סגורה, היום נשיא ההתאחדות הצרפתית אומר: "ראיתי את נביל הבוקר ל-15 דקות. הוא בחור עם רגליים על הקרקע. הוא באמצע של משא ומתן, ואני חושב שזה יושלם. זה לא ימנע ממנו להישאר מפוקס בנבחרת".

* באנגליה טוענים: מנצ'סטר סיטי תנסה להחתים את מתאו קובאצ'יץ' מריאל מדריד, אם נאפולי תמשיך לדרוש סכומים מוגזמים (70 מיליון יורו) על ג'ורג'יניו.

* הפרמיירליג פרסמה את הרשימה המלאה של שחקנים חופשיים בשוק: ברשימה נכלים בין השאר מרואן פלאיני (מנצ'סטר יונייטד), ג'ק ווילשייר (ארסנל), אמרה ג'אן (ליברפול), יאיא טורה (מנצ'סטר סיטי), קלאודיו יאקוב (ווסט ברום), פטריס אברה (ווסטהאם), קי סונג יונג (סוונסי), ג'ואל רובלס (אברטון), יוהאן קבאיי, טים קרול.

ניימאר נבחרת ברזיל. רויטרס
ממשיך לייצר כותרות. ניימאר/רויטרס

* באיטליה מדווחים שמאורו איקרדי עשוי להפוך בקרוב למשתכר הבכיר בסרייה א'. הארגנטינאי מנהל משא ומתן על חוזה חדש באינטר, ומעוניין להרוויח תשעה מיליון יורו לעונה (כאמור, סכום שיא בליגה), בעוד הנראזורי מוכנים כרגע לשלם לו "רק" שמונה מיליון.

* בורוסיה דורטמונד קרובה מאוד לרכישתו של לוקאס טוריירה מסמפדוריה. הגרמנים מתכוונים להפעיל את סעיף השחרור של הקשר האורוגוואי, על סך 25 מיליון יורו, ולהציע לו חוזה לחמש שנים. יש לציין שגם ארסנל נמצאת במירוץ להחתמתו.

* ריאל בטיס וסביליה מתחרות על החתמתו של סאנדר ברג, קשר גנק בן ה-20 שנחשב לפוטנציאל גדול ורשם כבר תשע הופעות בנבחרת נורבגיה.

* אתלטיק בילבאו רוצה להחזיר את אנדר הררה ממנצ'טר יונייטד, ומוכנה להציע לו את השכר הגבוה בקבוצה.

* יובנטוס פועלת לצרף את ג'ק ווילשר, שסיים חוזה בארסנל, וכבר הציעה לו חוזה לארבע עונות, בעוד התותחנים מקווים להשאיר אותו.

*באיטליה טוענים כי נאפולי פתחה בשיחות אינטנסיביות עם סלטה ויגו בנוגע לרכישתו של הקשר הסלובקי סטניסלב לובוטקה בן ה-23.

*בארץ המגף טוענים עוד כי צ'לסי תנסה לחדש את הקשר עם מאוריציו סארי. על פי הדיווחים צ'לסי ניהלה עד לאחרונה מגעים עם מאמן היוצא של נאפולי על האפשרות שיחליף את אנטוניו קונטה אך הצדדים לא הגיעו להבנות.

* רומן אברמוביץ' מסרב למכור את צ'לסי? על ההתפתחויות האחרונות, לידיעה המלאה.

*בבריטניה טוענים כי ארסנל הסכימה לשלם כ-18 מיליון יורו עבור שחקן ההגנה היווני של דורטמונד סוקראטיס פאפאסטאטופולוס.

*בממלכה טוענים עוד כי ויין רוני קרוב מאוד לחתימה על חוזה בדי. סי. יונייטד מה-MLS. החלוץ ששיחק בעונה האחרונה באברטון אף הגיש בקשה לקבלת ויזה לארצות הברית.

*אחרי שהאריכה את החוזה של הארי קיין, טוטנהאם עושה מאמצים לסגור עסקאות גם עם דלה עלי וכריסטיאן אריקסן.

ויין רוני, שחקן אברטון,. רויטרס
מליברפול לוושינגטון. ויין רוני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully