וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בהכנה: רפאל וראן צפוי לפתוח לראשונה מאז גמר ליגת האלופות

בלם נבחרת צרפת צפוי לקבל דקות מול ארצות הברית (22:00, ספורט1) אחרי מנוחה ארוכה, במה שיהיה ניסוי הכלים האחרון של הטריקולור. ספרד תפגוש את טוניסיה (21:45, ספורט4) בקרסנודאר

סבב משחקי ההכנה למונדיאל יימשך מחר (שבת), חמישה ימים לפני שירקת הפתיחה של הטורניר הגדול ברוסיה. במוקד יעמדו משחקי המבחן האחרונים של נבחרת צרפת (מול ארצות הברית) ושל ספרד וטוניסיה, שתפגשנה בקרסנודאר.

שחקני נבחרת צרפת נביל פקיר, קיליאן אמבפה חוגגים. רויטרס
הצרפתים ימשיכו לחגוג?/רויטרס

ספרד - טוניסיה (21:45, ספורט4)

שתי הנבחרות יערכו בקרסנודאר הרוסית את המשחק האחרון שלהן לפני המונדיאל, בתקווה להישאר במדינה שתארח את הטורניר במשך כמה שיותר זמן, כאשר הספרדים חולמים להיות שם עד הגמר ב-15 ביולי. אם הם רוצים לעשות את זה הם צריכים להתחיל להיראות טוב יותר מאשר ב-1:1 במשחק הקודם מול שוויץ, ואם ימנעו מהפתעה מול טוניסיה הם יגיעו לגביע העולם עם מאזן נקי מהפסדים במשך שנתיים. גם היריבה לא הפסידה כבר הרבה זמן, מאז נכנעה מול מרוקו במרץ 2017.

צרפת - ארצות הברית (22:00, ספורט1)

הצרפתים מצדיקים עד כה במהלך ההכנה את הסיווג שלהם כמועמדים בכירים להנפת הגביע ברוסיה, והם ינסו להמשיך במומנטום החיובי גם בניסוי הכלים האחרון לפני גביע העולם, שייערך בליון. הנבחרת של דידייה דשאן ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים, כולל מול אירלנד ואיטליה מתחילת ההכנות הרשמיות. לעומתם, האמריקאים בונים את עצמם מחדש אחרי הכישלון במוקדמות המונדיאל, וינסו להתאושש מהפסד לאירלנד. רפאל וראן, שקיבל מנוחה מאז גמר ליגת האלופות, עשוי לפתוח אצל דשאן וכך גם בנז'מן מנדי, שרוצה לסגור 90 דקות לראשונה מאז ספטמבר עוד לפני הטורניר.

משחקים נוספים:

הונגריה - אוסטרליה (18:30)
אסטוניה - מרוקו (19:00)
סרביה - בוליביה (19:00)
שבדיה - פרו (20:15)
דנמרק - מקסיקו (21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully