וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל הפסידה 32:27 לסלובקיה במשחק הכנה

הנבחרת החלה בהכנות למוקדמות אליפות אירופה עם הפסד במשחק ידידות בנס ציונה, בבכורה של אולג בוטנקו על הקווים. צעירים רבים שותפו, בשבת (18:30, זיסמן) משחק נוסף מול הסלובקים

אולג בוטנקו מאמן נבחרת ישראל בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הכנה ראשונה. אולג בוטנקו/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

נבחרת ישראל בכדוריד החלה היום (שישי) את הכנותיה לקראת מוקדמות אליפות אירופה 2020 (יפתחו בשלהי אוקטובר עם משחקים מול גרמניה ופולין), כשהפסידה 32:27 לנבחרת סלובקיה בנס ציונה, במשחק הכנה ראשון מבין שניים. המשחק הנוסף ייערך מחר (18:30) באולם זיסמן ברמת גן.

עבור הנבחרת היה זה משחק ראשון מאז מוקדמות אליפות העולם וגם המשחק הראשון בו אולג בוטנקו ואסף לוי מדריכים את הנבחרת הלאומית. החסרון של מספר שחקנים מובילים, איפשר למאמנים לשתף גם צעירים, בהם אדיר כהן ותומר בודנהיימר, שחקני נבחרת העתודה שיובילו אותה בחודש הבא באליפות אירופה עד גיל 20. לצדם בלטו שחקנים צעירים כמו השוער תום שם טוב שזכה לדקות במחצית השנייה, דור קלדרון ושי נתן.

אדיר כהן שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
דור העתיד. אדיר כהן/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

כבשו: עמית סטלמן ואדיר כהן 4 כל אחד, ניבו לוי, שי נתן, תומר בודנהיימר וטל הרשקוביץ 3 כל אחד, רם טורקניץ, יובל כץ 2 כל אחד, דניאל פרידמן, דור קלדרון, ועמית גל 1 כל אחד. שוערים: דן טפר, מושיקו אלימלך ותום שם טוב. שפטו: הבינלאומיים ירון בן דן ואסף פארן.

במשחק עצמו נכח גם המאמן הנורבגי הבינלאומי, בנט דהל, שנחת בארץ כמועמד לשמש בתפקיד המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות של ישראל, במסגרת הפרויקט הלאומי. דהל ישב לצידו של מיקו צרפתי, יו"ר האיגוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully