וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתירה התקבלה: ניתן להגיש מועמדות לתפקיד יו"ר ההתאחדות עד 1 ביולי

8.6.2018 / 11:39

נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות קיבלה את עתירת היועץ המשפטי והאריכה את מועד הגשת המועמדויות עד ל-30 יום לפני תאריך הבחירות המיועד: "ההתאחדות ניצבת בפני שוקת שבורה"

עריכת וידאו:ניר חן

נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל קיבלה היום (שישי) את העתירה הדחופה שהוגשה בנוגע להארכת המועד להגשת מועמדות לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל, וזאת בעקבות פסילתו של שינו זוארץ על ידי ועדת הכשירות. על פי ההחלטה, המועד החדש להגשת מועמדות הוא לא יאוחר מ-1 ביולי 2018 - 30 יום לפני מועד הבחירות (30 ביולי).

אמנון סטרשנוב נשיא בית הדין העליון החדש של ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
אין הוראה מפורשת בתקנון. אמנון סטרשנוב/ברני ארדוב

בהודעה עליה חתום אמנון סטרשנוב, נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות, נכתב: "במועד הקבוע בתקנון הוגשה אך מועמדות אחת לתפקיד היו"ר, זו של שינו זוארץ, שמועמדות זו נפסלה על ידי ועדת הכשירות שנימקה את החלטתה בכך שלמועמד יש זיקה לפחות לאחת מקבוצות הליגה המקצוענית במהלך השנתיים שקדמו להגשת המועמדות... משנקלעה ההתאחדות למצב בו המועמד היחיד לכהונת היו"ר נפסל על ידי ועדת הכשירות, ומאידך חלף המועד להגשת מועמדויות חדשות בתוך 60 יום שקדמו לבחירות, ניצבת ההתאחדות, הלכה למעשה, בפני שוקת שבורה.

"שקלנו בכובד ראש את הבקשה ואת היבטיה השונים. בהיעדר הוראה מפורשת בתקנוני ההתאחדות המסדירה מצב דברים יוצא דופן שכזה, ועל מנת למנוע את הצורך בדחיית מועד הבחירות שנקבע זה מכבר (ושבו אמור גם יו"ר ההתאחדות הנוכחי לסיים את כהונתו) מחליטה נשיאות בית הדין העליון, בתוקף סמכותה הטבועה והשיורית, להיעתר לבקשה".

בין המועמדים שהוזכרו לתפקיד לאחר פסילתו של זוארץ, נמצאים רז קינסטליך, יואל לביא וגם היו"ר הנוכחי עופר עיני עצמו, אם כי הוא טוען כי בכוונתו לעזוב בסוף יולי, כפי שהודיע מראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully