וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשיית הסקס של שחקני אייבר הסתיימה בהרשעה

סרג'י אנריק ואנטוניו לונה צילמו צעירה במהלך אקט מיני משותף והפיצו את הסרטון ללא ידיעתה. אחרי מאבק משפטי של יותר משנתיים, הם הורשעו ועשויים לספוג עונש מאסר של עד חמש שנים

סרג'י אנריק, אייבר, מול סרג'יו בוסקטס, ברצלונה. GettyImages
ייכלא לזמן ממושך? סרג'י אנריק/GettyImages

שחקן אייבר סרג'י אנריק ושני שחקני עבר של המועדון, אנטוניו לונה ואדי סילבסטרה פסקואל, הורשעו אמש (חמישי) במסגרת פרשיית הסקס שהסעירה את הכדורגל הספרדי. באוקטובר 2016 התקשורת בספרד געשה בעקבות סרטון סקס שדלף לרשת בכיכובם של שני שחקני אייבר דאז, החלוץ סרג'י אנריק והמגן השמאלי אנטוניו לונה.

במהלך הסרטון נראית הצעירה מתחננת בפני הכדורגלנים לא לצלם את המעשים, אך הם לא חודלים. לאחר מכן, על כפי כתב האישום, השניים העבירו את הסרטון לשחקן נוסף שלא היה במקום, אדי סילבסטרה פסקואל, והוא זה שהדליף את הסרטון לרבים אחרים. בסופו של דבר, כאמור, הסרטון הפך ויראלי והגיע לעשרות אלפי אנשים.

אנטוניו לונה שחקן אייבר. רויטרס
עוד "כוכב" של הפרשה. אנטוניו לונה/רויטרס

במהלך המשפט סיפרה הצעירה כי הסכימה לאקט המיני, אבל התנגדה בכל דרך אפשרית לכך שיתועד ויופץ לאנשים אחרים. השחקנים אף פרסמו הודעת התנצלות, אמרו ש"האקט המיני היה פרטי, התנהל בהסכמה מלאה, וכולם נהנו ממנו" אך גם הוסיפו ש"הנזק שנעשה לנו ככדורגלנים ולמועדון שאליו אנחנו משתייכים הוא עצום, ואנחנו מתנצלים אם נגרם נזק למי מהאנשים המעורבים".

למרות הסכמת הצעירה לאקט עצמו ועל אף התנצלות השחקנים, בית המשפט עשוי לגזור עליהם מאסר ממושך. כתב האישום נוגע אך ורק לעניין הפצת הסרטון, אולם בספרד דווח כי השלושה עשויים לספוג את העונש המרבי בגין מעשה זה, בין שנתיים לחמש שנות מאסר. גם אם יספגו עונש מופחת, הם בכל מקרה ייענשו.

אנריק בן ה-28 משחק באייבר מאז 2015. הוא גדל במאיורקה ונחשב בצעירותו לחלוץ מבטיח, שאף רשם ארבע הופעות בנבחרת ספרד הצעירה. לונה (27) עבר גם כן בכל הנבחרות הצעירות של ספרד. בשנת 2017 הוא עזב את אייבר לטובת לבאנטה. פסקואל (25), שחקן נבחרת אזרבייג'ן, שיחק בזמנו כמושאל באייבר, וכיום הוא משתייך לאלקורקון מהליגה השנייה בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully