וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 8.6: מתיאה פרין חתם ביובנטוס, ריאל מדריד פנתה לטיטה

הגברת הזקנה צירפה את שוער גנואה תמורת 15 מיליון יורו. מאמן ברזיל לבלאנקוס: "נדבר אחרי המונדיאל". קיין חתם על חוזה חדש בטוטנהאם, כריסטנטה ברומא, ליברפול סגרה את עסקת פקיר

one

העברות

* הארי קיין חתם על חוזה עתק בטוטנהאם, שישאיר אותו במדי התרנגולים בשש העונות הקרובית ויכניס לכיסו עד 90 מיליון ליש"ט. באנגליה מספרים שהחתימה של מאוריסיו פוצ'טינו על חוזה לחמש שנים שכנעה את הסקורר שלו להתחייב למועדון, אבל גם כך היה חתום עד 2022 וכמובן שגם השכר האדיר שהוצע לו בוודאי לא הזיק. קיין הכפיל את שכרו מ-100 ל-200 אלף ליש"ט בשבוע ויחד עם בונוסים עשוי להרוויח 15 מיליון ליש"ט בעונה. כמובן שזה הופך אותו למשתכר הבכיר בטוטנהאם ולאחד הבכירים בפרמיירליג כולה.

* רומא ביצעה החתמה שלישית בקיץ עם רכישתו של בריאן כריסטנטה, קשר נבחרת איטליה בן ה-23, תמורת 30 מיליון יורו מאטאלנטה, שקנתה אותו מבנפיקה אחרי השאלה ב-5 מיליון בלבד. כריסנטנה הצטרף לאנטה צ'וריץ' ואיבן מרקאנו שחתמו לפני כן אצל הג'אלורוסי. העסקה היא השאלה לעונה אחת ב-5 מיליון, ולאחר מכן התחייבות לרכוש את השחקן ב-15 מיליון עם חוזה לארבע שנים, בתוספת 10 מיליון על בונוסים שונים.

* מתיאה פרין חתם לארבע שנים ביובנטוס, במהלכן ירוויח על פי הדיווחים 2.5 מיליון יורו לעונה. הגברת הזקנה תשלם לגנואה כ-15 מיליון יורו על השוער, מהם כשלושה מיליון בבונוסים עתידיים. פרין יקווה להפוך יורשו של ג'אנלואיג'י בופון האגדי, שעזב הקיץ את המועדון, והוא ייאבק על אפודת השוער הראשון עם ווצ'ך שצ'סני. "לא יכולתי שלא להגיד כן", הוא אמר, "יש צ'אנסים שמקבלים רק פעם בחיים ואי אפשר להגיד לא ליובנטוס. אני מרגיש מוכן וחושב שהגעתי בגיל הנכון".

* יובנטוס גם מימשה את האופציה לרכוש את דוגלאס קוסטה מבאיירן מינכן. אלופת איטליה שילמה לגרמנים 40 מיליון יורו על הברזילאי הפנטסטי.

* ג'וני אוואנס, בלמה הצפון אירי של ווסט ברומיץ', נמכר ללסטר סיטי תמורת 3.5 מיליון ליש"ט וחתם לשלוש שנים. לבלם היה סעיף שחרור נמוך במקרה של ירידת ליגה, והבאגיז הפסידו עליו סכום גדול לאחר שסירבו למכור אותו בינואר למרות הצעות של 20 מיליון ליש"ט.

* ספורטינג ליסבון רכשה מפיורנטינה את המגן הימני ברונו גספאר. הפורטוגלי בן ה-25 עלה לספורטינג 5 מיליון יורו והוא חתם לארבע שנים.

* ג'רום גונדורף, קשרה של ורדר ברמן, נמכר לפרייבורג תמורת 1.3 מיליון יורו וחתם על חוזה לשלוש שנים.

* אטאלנטה ניצלה את אופציית הרכישה שלה על השוער בן ה-23 פיירלואיג'י גוליני, כששילמה 4.2 מיליון יורו לאסטון וילה.

* אחרי העזיבה של ז'איר אמאדור לטובת מכבי תל אביב, ווסקה הציגה רכש ראשון לקראת העונה ההיסטורית שלה בלה ליגה: חורחה מיראמון, שחקן הכנף בן ה-29 של ראוס.

* שטרסבורג הציגה חיזוק שלישי בקיץ הנוכחי, כשהחתימה לארבע שנים את הקשר בן ה-20 איברהימה סיסוקו מברסט. הוא מצטרף לבלם סטפן מיטרוביץ' ולחלוץ לודוביק אז'ורק.

* סיבה סחרייברס, חלוצה בן ה-21 של גנק, נמכר תמורת 3 מיליון יורו לאלופה קלאב ברוז' וחתם לארבע שנים.

* אוסביו סקריסטן, שחקן העבר של ברצלונה ומי שפוטר מריאל סוסיאדד בחודש מרץ האחרון, מונה למאמנה החדש של ג'ירונה, שסיימה במקום ה-10 בלה ליגה וראתה את מאמנה פאבלו מאצ'ין מתקדם לסביליה.

* חוליו ולאסקס, מאמנה בן ה-36 של אלקורקון מהליגה השנייה הספרד, עבר לאמן את אודינזה האיטלקית, שם הוא מחליף את איגור טודור שאימן בארבעה משחקים וסייע לקבוצה לשרוד בסרייה A.

* פביאן מרקדאל מונה למאמנה החדש של קון מהליגה הראשונה בצרפת, אחרי שש שנים בהן אימן את הקבוצה פטריס גראנד.

* דייגו לופס, מאמן קליארי בעונה החולפת, חזר לאורוגוואי ומונה למאמן פניארול.

שמועות

* העיתונאי האיטלקי-ברזילאי אנדרסון מארקס טוען כי ריאל מדריד פנתה לטיטה, מאמן נבחרת ברזיל, שהשיב לאלופת אירופה: "נדבר רק בסיום המונדיאל".

* "לאקיפ": סוכמה העברתו של נביל פקיר מליון לליברפול. שחקן נבחרת צרפת יעבור בדיקות רפואיות היום (שישי) ויצטרף לאדומים. המחיר: 65 מיליון יורו + 7 מיליון בבונוסים עתידיים.

* שחקנה של צ'לסי, פדרו, התראיין בספרד ואמר: "אנחנו יודעים שיהיו שינויים בעמדת המאמן. סלבישה יוקאנוביץ'? הוא מאמן גדול".

* טוטנהאם סימנה את הכישרון הגדול של אסטון וילה, ג'ק גריליש. הקשר המתסובך צפוי לעלות יותר מ-30 מיליון ליש"ט.

* "גאזטה דלו ספורט" מדווח: מארק האמשיק ביקש לנשיא נאפולי, אורליו דה לורנטיס, לקבל את ההצעה של שנדונג לואנג עבורו. הקבוצה מדרום איטליה תדרוש כ-30 מיליון יורו עבורו.

* המפציץ ההולנדי של ספורטינג ליסבון, באס דוסט, נמצא בעיצומו של מאבק תלת ראשי בין סביליה, אברטון וניוקאסל - כך לפי "מארקה".

* ב"סקיי ספורטס" מספרים שאם מנצ'סטר סיטי לא תצליח לרכוש מנאפולי את ז'ורז'יניו, את תפנה את תשומת הלב לאחד מהשניים: מתאו קובאצ'יץ' (ריאל מדריד) או מריו למינה (יובנטוס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully