וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאניוק ביקש לשוב לעונה, במכבי פ"ת השיבו: "רק חוזה ארוך"

7.6.2018 / 19:29

התקדמות בנוגע לחזרת הקשר? השחקן מוכן לחזור לארץ תמורת ביטול התביעה, קיימת מחלוקת לגבי אורך החוזה. המועדון הודיע לפירס: מחפשים קשר אחורי, הקשר השיב: אני אחתום בקרוב

צילום מסך

במהלך היממה האחרונה נרשמה התקדמות במשא ומתן בנוגע לחזרת גידי קאניוק למכבי פתח תקוה. הקשר אישר לראשי המועדון כי הוא מעוניין לחזור בעונה הבאה לקבוצה. עד כה סירב קאניוק לחזור לפתח תקוה וטען כי הוא ישוב לקבוצתו האוזבקית, פחטקור טשקנט. בפתח תקוה מתנגדים בשלב זה לבקשתו, זאת לאור העובדה שקאניוק מוכן לחתום על חוזה לעונה אחת. במועדון שלחו מסר לשחקן כי "רק חוזה ארוך יגרום לביטול התביעה בסך חצי מיליון יורו".

כזכור, עוד לפני הדיון הלפני אחרון בין הצדדים, בו הוצע לקאניוק לחזור למועדון, פורסם בוואלה! ספורט כי במועדון עושים מאמצים להשיב את הקשר הביתה. קאניוק התבקש אז לחתום על חוזה לשלוש שנים וסירב בטענה שהוא חוזר לקבוצת האם שלו, שם סעיף השחרור שלו עומד על מיליון יורו. בנוסף, במועדון גיששו עם הפועל באר שבע גם בנוגע למוחמד גדיר וגיא מלמד. "עד עכשיו הגיעו לכאן שמות משלימים לסגל, או לכל היותר שחקנים שיתחרו על חולצת ההרכב. ברגע שנחתים זר או שניים הסגל יקבל צורה אחרת", אמרו.

אלישע לוי ממשיך לחפש חלוץ זר. פתח תקוה הודיעה לרומאריו פירס כי החלה לחפש קשר אחורי זר. המסר שהועבר לשחקן בשיחה היה: "במידה ותחליט לחתום עוד לפני שנמצא שחקן זר, העסקה תיסגר". פירס טען בפני גורמים במועדון כי הוא יחתום אם עד סוף השבוע לא תגיע הצעה מחו"ל.

עוד בנושא
הפועל תל אביב: הקשר בן ה-23 רז כהן חתם לארבע שנים
בני סכנין: בני בן זקן מונה רשמית למאמן במקומו של טל בנין
וילי רוטנשטיינר יגיע לארץ כדי לחתום על חוזה לארבע שנים

גידי קאניוק שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יהיה חלק בפאזל של אלישע לוי? קאניוק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully