וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: דקוואן קוק האריך את חוזהו במועדון בעונה נוספת

7.6.2018 / 18:01

הגארד/פורוורד (1.96, 31) ימשיך לשחק בשורות הקבוצה מהשפלה עונה נוספת. העונה העמיד ממוצע של 16.3 נקודות למשחק. היועץ המשפט של נס ציונה, עו"ד אבי נמרודי הודיע במפתיע על עזיבתו

one

הגארד/פורוורד דקוואן קוק (31, 1.96) האריך את חוזהו בשורות עירוני נס ציונה בעונה נוספת. קוק נשאר בארץ כמה ימים לאחר שנס ציונה הודחה ברבע גמר הפלייאוף וסיימה את העונה כדי לסכם את פרטי החוזה לשנה הבאה. קוק, שנפצע במשחק הרביעי בסדרה מול מכבי תל אביב, העמיד השנה ממוצע של 16.3 נקודות ו-2.2 אסיסטים למשחק. זו תהייה עונתו השנייה בשורות נס ציונה והוא נחשב לאחד השחקנים היציבים במועדון.

דקוואן קוק עצמו אמר "אני שמח להישאר לעונה נוספת. אני מרגיש שיכולתי לעשות פה יותר עם הקבוצה וזו הסיבה העיקרית שרציתי להישאר".

יו"ר המועדון יניב מזרחי הוסיף: "אני שמח מאוד על השארתו של דקוואן. הוא אחד השחקנים הזרים הבולטים בליגה החיבור שלו עם הקבוצה והקהילה הוא מדהים במציאות של היום המשכיות של שחקנים זרים היא לא דבר שמובן מאליו ואנחנו בטוחים שדקוואן יעזור לנו להמשיך להתקדם כמועדון".

בנושא אחר: היועץ המשפטי של נס ציונה עו"ד אבי נמרודי הודיע במפתיע על עזיבתו את התפקיד. נמרודי, ששימש בכיועץ המשפטי בחמש העונות האחרונות הודיע על סיום דרכו באירוע סוף העונה במועדון ונימק זאת בתחושת מיצוי.

דקוואן קוק, שחקן עירוני נס ציונה. יוסי ציפקיס
נשאר בשפלה. דקוואן קוק/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully