וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינו זוארץ לא צפוי לערער, רוצה לשמש כיו"ר ההתאחדות ברוטציה

7.6.2018 / 10:56

מי שנפסל על ידי ועדת הכשירות לא צפוי לערער לבית הדין העליון אך כן מעוניין לשמש בתפקיד אחרי תקופת צינון בת שנתיים. רז קינסטליך אמור להיות היו"ר לפניו, גם יואל לביא בתמונה

צילום: קובי אליהו עריכה: תום זואילי

אחרי סערת ביקור נבחרת ארגנטינה שהתבטל, בהתאחדות לכדורגל חוזרים לעניינים הרגילים ונערכים שוב לקראת חילוף יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. שינו זוארץ שנפסל על ידי ועדת הכשירות ושקל לערער על כך לבית הדין העליון של ההתאחדות, נוטה לוותר ונראה שלא יפעל על פי ההליך הזה.

יחד עם זה, זוארץ אינו מוותר על התפקיד ומעוניין במתווה של רוטציה לפיה מועמד אחר יתחיל כיו"ר ההתאחדות לשנתיים הקרובות והוא יחליפו, אחרי שיסיים לרצות את אותה תקופת צינון בת שנתיים, לה הוא זקוק. מי שאמור להתחיל הוא חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל רז קינסטליך כאשר גם יואל לביא מעוניין בתפקיד. אחד מהשניים אמור להיות יושב הראש הבא לשנתיים הקרובות ואז זוארץ יחליפו.

במקביל, פועל חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל שמעון מימון לאיסוף של 10 אחוז מקולות הקבוצות על מנת לכנס את האסיפה הכללית של ההתאחדות לכדורגל ובה להחליט על ביטול סעיף הזיקה. ממרכז מכבי ישראל הבהירו כי הם יתנגדו למהלך הזה מאחר שמדובר בשנת בחירות וכי לא ראוי שבשנה בה מתמודדים לראשות ההתאחדות לכדורגל, יעשו שינויים בתקנון בסעיף שקשור ישירות לתפקיד היו"ר.

שינו זוארץ, מועמד לראשות ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
צינון של שנתיים. זוארץ/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully