וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: האלפ וסטיבנס עלו לגמר, נדאל עבר את שוורצמן

הרומנייה ניצחה את מוגורוסה 1:6, 4:6, סטיבנס גברה על מדיסון קיז 4:6, 4:6 בדרבי האמריקאי. השור ממאיורקה חזר מפיגור וישחק נגד חואן מרטין דל פוטרו שניצח את מרין צ'יליץ'

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
הגשם עשה לו שירות טוב. רפאל נדאל/GettyImages

הגשם בפריס שיבש את התוכניות של מארגני רולאן גארוס 2018, שנאלצו לשבץ את המשך משחקי רבע הגמר של הגברים לפני חצאי גמר הנשים, שהיו אמורים להיות במוקד של היום (חמישי). כך, הצופים במגרש המרכזי פיליפ שאטרייה חזו קודם ברפאל נדאל נחלץ מפיגור מערכה לניצחון על דייגו שוורצמן הארגנטינאי המפתיע. במקביל, במגרש סוזן לנגלן חואן מרטין דל פוטרו השלים ניצחון על מארין צ'יליץ' ויפגוש את השור ממאיורקה בחצי הגמר. בהמשך סימונה האלפ ניצחה את גרבינייה מוגורוסה והבטיחה את מקומה בגמר, שם היא תפגוש את סלואן סטיבנס שניצחה בדרבי אמריקאי את מדיסון קיז.

חואן מרטין דל פוטרו, טניסאי ארגנטינאי. רויטרס
ניצחון שמיני רצוף על צ'יליץ'. דל פוטרו/רויטרס

רפאל נדאל (1, ספרד) - דייגו שוורצמן (11, ארגנטינה) 6:4, 3:6, 2:6, 2:6

אחרי 1,099 ימים, מלך החימר הפסיד מערכה ראשונה ברולאן גארוס ונראה לחוץ מול הסגנון האגרסיבי של הארגנטינאי הקטן. אלא שאז בא הגשם, עצר את המשחק לאחר ששוורצמן שבר (בפעם החמישית) ל-2:3 במערכה השנייה, והשחקנים חזרו לשלושה משחקונים, במהלכם נדאל שינה מומנטום והפך ל-3:5. היום, במזג אוויר מעונן ונעים השניים חזרו לחימר על המגרש המרכזי והפעם זו היתה הצגה של איש אחד. נדאל הגיש ל-3:6 במערכה השנייה ובמערכה השלישית שבר מיד והוסיף שבירה נוספת כדי להכריע את יריבו. במערכה הרביעית שוורצמן הרים ידיים. הספרדי שבר ל-1:2 ול-1:4 ושייט לניצחון במערכה ובמשחק כולו. כעת, נדאל ימתין למנצח במשחק בין צ'יליץ' לדל פוטרו וינסה לעשות צעד נוסף לעבר הזכייה ה-11 שלו ברולאן גארוס.

מארין צ'יליץ' (3, קרואטיה) - חואן מרטין דל פוטרו (5, ארגנטינה) 6:7 (5), 7:5, 3:6, 5:7

אחרי שהגשם קטע אתמול את המשחק במצב של 6:6 במערכה הראשונה עלה חואן מרטין דל פוטרו על המגרש כשהוא הכי חד שרק אפשר והשלים את הניצחון בצורה הכי משכנעת שרק אפשר. זהו הניצחון השמיני הרצוף של הארגנטינאי על הקרואטי ודל פוטרו עלה לחצי הגמר הראשון שלו בצרפת מאז 2009. הנתון שהכריע את המשחק: צ'יליץ' ביצע 74 טעויות בלתי מחויבות לעומת 36 של יריבו. הקרואטי יצטרך לחכות לשנה הבאה כדי לנסות שוב להעפיל לחצי גמר רולאן גארוס, מעמד שהוא מעולם לא היה בו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סימונה האלפ, טניסאית מרומניה. רויטרס
גמר שלישי בפריס. סימונה האלפ/רויטרס

נשים

סימונה האלפ (1, רומניה) - גרבינייה מוגורוסה (3, ספרד) 1:6, 4:6

הפיינליסטית מהשנה שעברה פגשה את אלופת 2016 בקרב מסקרן, אבל הרומנייה המדורגת ראשונה יצאה עם ידה על העליונה. 1:6 קליל במערכה השנייה ו-4:6 מעט יותר קשה בשנייה סידרו להאלפ ניצחון שמשמעותו עבורה גמר גראנד סלאם שני ברציפות, אחרי אליפות אוסטרליה האחרונה, וגמר שלישי על החימר בפריס. האלפ תגיע כפייבוריטית למפגש ביום שבת נגד המנצחת בדרבי האמריקאי בחצי הגמר השני ותנסה אולי, סוף סוף, לזכות בתואר גראנד סלאם ראשון בקריירה.

סלואן סטיבנס (10, ארה"ב) - מדיסון קיז (13, ארה"ב) 4:6, 4:6

שתי האמריקאיות שיחזרו בפריס את גמר אליפות ארה"ב מהשנה שעברה, אז סטיבנס הייתה זו שהניפה תואר גרנד סלאם ראשון בקריירה, וגם היום סטיבנס הייתה זו שיצאה עם ידה על העליונה אחרי 4:6, 4:6 והיא תפגוש בגמר בשבת את סימונה האלפ.

טניסאית אמריקאית סלואן סטיבנס. רויטרס
עלתה לגמר. סלואן סטיבנס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully