וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: נריוס ולסקיס עבר לתאילנד, גם אלי בלילתי לא ימשיך

החלוץ הליטאי בן ה-30 סיים את חוזהו והצטרף לרצ'אבורי מיטר פול מהליגה הראשונה בתאילנד. המגן השמאלי לא נמצא בתוכניות של הצוות המקצועי: "למדתי העונה לא מעט כשחקן וכאדם"

צילום: קובי אליהו עריכה: תום זואילי

בווידאו: מירי רגב מגיבה לביטול המשחק של ארגנטינה בישראל

החלוץ הליטאי נריוס ולסקיס, שסיים את חוזהו בבני יהודה אחרי שנה וחצי, חתם הערב (רביעי) בקבוצה התאילנדית רצ'אבורי מיטר פול, המדורגת שביעית בליגה הראשונה. ולסקיס בכל מקרה לא תוכנן להמשיך בשורות הקבוצה משכונת התקווה, שמחפשת חלוץ זר במקומו.

חלוץ נבחרת ליטא (שער אחד ב-14 הופעות בינלאומיות) הגיע לבני יהודה בינואר 2017 וכבש ארבעה שערים ב-14 משחקי ליגה בחצי העונה הראשונה, שהסתיימה עם זכייה מרגשת בגביע המדינה. בעונה החולפת רשם 35 הופעות, מתוכן 29 בהרכב, וסיפק שבעה שערים. שישה מתוכם הובקעו החל מהדקה ה-86 ומעלה, ארבעה היו שערי ניצחון והגול האחרון שלו לפני כשלושה חודשים הציל נקודה ב-2:2 מול בני סכנין.

עוד בנושא:
בני יהודה החליטה בינתיים לא לנסות לצרף את יובל אבידור
רועי גורדנה תלוי בהמשך דרכם של דובב גבאי ואנטוניו מרשיץ'

המועדון הודיע גם על עזיבתו של אלי בלילתי, אחרי שהצוות המקצועי החליט לוותר על שירותיו. המגן השמאלי אמר: "זאת הייתה עונה עם הרבה חוויות, עונה שלמדתי ממנה לא מעט כשחקן וכאדם. אני רוצה להודות לכולם ובעיקר לכם האוהדים שהייתם לצדי".

בני יהודה עדיין לא החתימה שחקנים לקראת עונת 2018/19. בקבוצה נותנים עדיפות לשחקנים שהושאלו בעונה שעברה ממכבי תל אביב (יונתן כהן, מתן חוזז, מאוויס צ'יבוטה ואליאל פרץ) ומתכננים לבחון זרים שיגיעו לארץ על חשבונם, בתקווה למצוא זר עם פוטנציאל בעלות נמוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully