וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה תחכה לשחקנים המושאלים, בשלב זה הוחלט לוותר על יובל אבידור

בשל העובדה שהבעלים ברק אברמוב לא מתכוון להגדיל את התקציב, הכתומים ייתנו עדיפות למושאלים ממכבי תל אביב וגם יבחנו זרים בעלות נמוכה, אבידור הוצע אך לא צפוי להצטרף

עריכת וידאו: מתן חדד

לא הרבה קורה בבני יהודה מאז שהסתיימה הליגה. בשל העובדה כי ברק אברמוב לא מתכוון להגדיל את התקציב בעונה הבאה, למרות הצלחת הקבוצה, הכתומים החליטו להמתין ולחכות עד אשר בקבוצות אחרות, בעיקר במכבי תל אביב, יחליטו אילו שחקנים מושאלים או משוחררים. בהתאם לזה יבקשו בשכונה שחקנים כאלה או אחרים.

עוד בנושא:

וובה בראון וקניקובסקי על הכוונת של בית"ר, קלאודמיר יישאר?
דיא סבע לחבריו: "אם לא אצא לאירופה, אהיה בהפועל באר שבע". סאבו בדרך

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
ייאלץ לעבוד בתקציב נמוך. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

בבני יהודה יתנו עדיפות לשחקנים שהושאלו בעונה שעברה (יונתן כהן, מתן חוזז, מאוויס צ'יבוטה ואליאל פרץ). מלבד זאת בבני יהודה יבחנו זרים שיגיעו לארץ על חשבונם, בתקווה למצוא זר עם פוטנציאל בעלות נמוכה.

כחלק מאותה מדיניות, במועדון החליטו לוותר בשלב זה על יובל אבידור. החלוץ ששיחק תחת יוסי אבוקסיס בבני סכנין הוצע לקבוצה, אך בבני יהודה כאמור החליטו להמתין ולראות אם שחקנים אחרים יפלטו מקבוצותיהן ואם לא יימצאו מספיק שחקנים מתאימים, יחזרו בשכונה לאופציית אבידור. מעבר לזה, הצוות המקצועי ינסה להחתים חלוץ זר במקומו של נריוס ולסקיס, ועוד בלם ישראלי במקומו של עאיד חבשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully