וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט גיא ברגר פרש: "היו לי המון חוויות טובות ומעשירות"

השופט, שהיה בסגל ליגת העל בשבע העונות האחרונות, הודיע כי הוא תולה את המשרוקית בפגישה עם ראשי איגוד השופטים: "מודה לכל מי שסייע לי". יו"ר האיגוד: "תרם לתדמית השופט הישראלי"

גיא ברגר, שופט כדורגל. סוכנות ג'יני
יהפוך לחבר בוועדה המקצועית של האיגוד. ברגר/סוכנות ג'יני

שופט הכדורגל גיא ברגר תולה את המשרוקית. ברגר הודיע אתמול (שלישי) בפגישה עם ראשי איגוד השופטים על רצונו לפרוש, והוא ימשיך לקחת חלק באיגוד חבר בוועדה המקצועית. "אחרי 23 שנים כשופט, 7 האחרונות בליגת העל, המון חוויות טובות ומעשירות, החלטתי כי הגיעה העת לסיים את תפקידי כשופט פעיל", אמר, "התפתחויות חיוביות בתחום המקצועי-אישי, הובילו אותי למסקנה כי לא ניתן עוד לשלב בין הדברים ואיני יכול להתמסר לתפקיד התובעני של שופט כפי שנדרש, ובצדק, ממני ומחבריי ברמות הגבוהות ביותר. אני שמח להמשיך להיות חלק מהאיגוד היקר כל כך ללבי ולתרום כחבר הוועדה המקצועית ובתפקידים נוספים. אני מודה ליו"ר האיגוד עוזי יצחקי, למנכ"ל יריב טפר, לחברי הוועדה המקצועית, לחבריי השופטים ולכל מי שסייעו לי בדרך הארוכה".

עוזי יצחקי: "גיא ברגר הוא דוגמה מצוינת למי שעשה דרך ארוכה עד לפסגה ותרם לתדמית השופט הישראלי ולאיגוד. אנחנו מודים לו על שירות מצוין, על אכפתיות ועל נתינה גדולה. גיא ימשיך לתרום כחבר הוועדה המקצועית לקידום האיגוד והשופטים, ואני שמח שהמערכת תהנה מאדם עם ניסיון עשיר והבנה אבסולוטית בעולם השיפוט המאתגר".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא ברגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully