וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס: "אני ושאר השחקנים שלא זומנו פנויים לשחק מול ארגנטינה"

הקשר שלא זומן לסגל ספרד למונדיאל הציע למסי ולחבריו פיתרון יצירתי, והתבדח שהם יכולים לשחק מול הרכב של כוכבים שלא יהיו ברוסיה במקום נגד ישראל. שערוריה:שחקני מקסיקו בילו באורגיה

one

נוריס קול שר את ההמנון!

הפיתרון היצירתי של פברגאס לבחרת ארגנטינה

הקשר שלא זומן לסגל נבחרת ספרד למונדיאל הגיב לציוץ בו דווח על ביטול המשחק של ליאונל מסי וחבריו בישראל: "אנחנו פנויים". הוא צירף תמונה של הרכב הכוכבים שלא יהיו בגביע העולם והציע שהאליבסלסטה יפגשו אותם במקום את ישראל. יחד איתו נמצאים ב-11 ג'אנלואיג'י בופון, הקטור ביירין, אריק באי, וירג'יל ואן דייק, מרכוס אלונסו, מריו גצה, ראג'ה נאינגולן, לירוי סאנה, אדין דז'קו וגארת' בייל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

שערוריית מין בנבחרת מקסיקו

במקסיקו דווח כי שמונה שחקני נבחרת בילו באורגיה בחברת 30 נערות ליווי יממה לפני ההמראה למחנה אימונים באירופה. לתקשורת המקומית הודלפו תמונות מהאירוע בהן כיכבו בין היתר ראול חימנס, ג'יירמו אוצ'ואה, ג'ובאני דוס סנטוס, אלאן פולידו ואחרים. ראשי הנבחרת הודיעו כי אין כוונה להעניש את השחקנים. בין היתר משום שהאירוע התרחש בזמנם החופשי של השחקנים.

שחקן נבחרת מקסיקו אלאן פולידו. צילום מסך
אלאן פולידו בתמונה מרשיעה/צילום מסך

נקמה מוגשת קרה

סערות פוליטיות לא רק בישראל. שוער נבחרת ספרד דויד דה חאה התעלם במופגן מראש ממשלת ספרד החדש פדרו סנצ'ס ובכך סגר איתו חשבון ישן. סנצ'ס היה אחד המבקרים החריפים של השוער שהסתבך בשערוריית מין לפני כשנתיים. כעת כשראש הממשלה הגיע לברך את השחקנים לפני היציאה למונדיאל דה חאה התעלם ממנו במופגן ולא מחה לו כפיים בסיום דבריו.

נסיעה טובה

אוהד נבחרת גרמניה בן 70 עושה את דרכו למונדיאל ברוסיה על טרקטור אליו מחוברת חבית של בירה. בדרך זו מקווה אוהד המנשאפט לחסוך בחלק מהעליות הכרוכות בנסיעה. על פי עדויות המהירות הממוצעת של הטרקטור עומדת על 50 קמ"ש.

מודה ועוזב ירוחם?

כריסטיאן אנסלדי מנבחרת ארגנטינה התנצל בשל התמונה בה הוא נראה יחד עם אשתו בג'קוזי. אנסלדי פרסם את התמונה השבוע במהלך מחנה האימונים של האלביסלסטה וספג ביקורת על מוסר העבודה שלו. "לא חשבתי שדברים יכולים להתפרש בדרך זו", ציין שחקן ההגנה.

"קלינקה" - הגרסה הערבית

בטוניס הפיקו לכבוד המונדיאל גרסה של שירי עם רוסיים בערבית. מה דעתכם?

תנו ציון לביצוע הזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully