וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 6.6: דאלוט חתם ביונייטד, גריזמן יקבל הבטחה שתשאיר אותו באתלטיקו?

המגן בן ה-19 מפורטו יחזק את הסגל של מוריניו, החלוץ הצרפתי מוכן לסרב להצעה של ברצלונה אם יובטח לו כי קבוצתו הנוכחית תתחזק בצורה משמעותית. אנטוניו קונטה יאמן את ריאל?

עריכה: מתן חדד

העברות

* מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לעבוד, ואחרי החתמתו של פרד הודיעה כי גם דיוגו דאלוט, המגן השמאלי בן ה-19 של פורטו, חתם בקבוצה לחמש שנים. סכום הרכישה לא פורסם, אך על פי הדיווחים דאלוט החזיק בסעיף שחרור על סך 20 מיליון יורו בקבוצה הפורטוגלית. "אני מאוד נרגש ומקווה להשיג פה דברים גדולים", הוא אמר לאתר הרשמי של השדים האדומים, "זה אחד המועדונים הגדולים בעולם וקשה להאמין שאני כאן".

* פסקל גרוס, קשרה הגרמני של ברייטון, חתם על חוזה חדש עד יוני 2022.

* ויטסה ההולנדית הודיעה רשמית על צירופו של החלוץ אוסמה דרפלאו (24) שסיים את העונה החולפת כמלך שערי הליגה באלג'יריה עם 18 שערים. הוא חתם בוויטסה לארבע שנים.

שמועות

* כלי תקשורת בבריטניה מדווחים כי אחרי שמאוריסיו פוצ'טינו, מסימיליאנו אלגרי ואחרים סרבו להצעות להחליף את זינדין זידאן בריאל מדריד, סימנה הנהלת הבלאנקוס את מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה. האיטלקי מחזיק בחוזה בשורות הבלוז אך לא משדר על אותו גל עם הבעלים רומן אברמוביץ' שמחפש במרץ מחליף.

* חלוץ אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן מסרב לפזר את הערפל סביב עתידו. אמש אמר גריזמן: "עדיין לא החלטתי אם לעבור לברצלונה. אני עדיין חושב על זה", אבל בעיתון "אס" טוענים כי הסכים להישאר תחת חוזה בקולצ'ונרוס עד 2022 בתנאי שיקבל הבטחה כי הקבוצה תחוזק בצורה משמעותית.

* בארץ המגף מדווחים כי נאפולי מעוניינת באשרף חכימי מריאל מדריד, זאת כגיבוי בהגנה לאלסעיד היסאי האלבני. חכימי בן ה-19 ערך 17 הופעות במדי הבלאנקוס בעונה החולפת.

* אחרי שדחתה בינואר הצעות של 20 מיליון ליש"ט על ג'וני אוואנס, ווסט ברומיץ' צפויה למכור את הבלם הצפון אירי ללסטר סיטי תמורת 3 מיליון ליש"ט בלבד - הסכום המופיע בסעיף השחרור שלו במקרה של ירידת ליגה.

* ב"דיילי מייל" טוענים כי בטוטנהאם נתקבלה החלטה לצרף את אנתוני מרסיאל והיא תציע למנצ'סטר יונייטד עבורו סכום של 60 מיליון יורו.

* במקביל, טוטנהאם הציעה לאיאקס 55 מיליון יורו עבור שחקן ההגנה מתייס דה ליכט, כך דווח בהולנד.

* מנצ'סטר יונייטד מביעה עניין בקלמן לנגלה מסביליה. גם ברצלונה מעוניינת בשחקן שסעיף השחרור שלו עומד על 35 מיליון יורו.

מלקום שחקן בורדו חוגג. רויטרס
בדרך לארץ המגף? מלקום/רויטרס

* בצרפת טוענים כי הקיצוני של בורדו מלקום הביע את רצונו לעבור לאינטר האיטלקית

* באיטליה מדווחים כי מנצ'סטר סיטי תגיש לנאפולי הצעה חדשה עבור הקשר ז'ורז'יניו. ההצעה הקודמת של אלופת הפרמיירליג על סך 45 מיליון יורו, נדחתה.

* מגן רומא ברונו פרס קרוב למעבר לטורינו בה שיחק בעבר תמורת 8 מיליון יורו.

* העולה החדשה לפרמיירליג וולבס מנסה לצרף את שחקן ההגנה של ולנסיה ז'ואאו קאנסלו ששיחק על תקן מושאל באינטר בעונה החולפת. האנגלים מוכנים לשלם עליו סכום של 40 מיליון יורו.

* באיטליה טוענים כי פארמה ששבה לסרייה A לאחר הההתאוששות המופלאה מהקריסה הכלכלית שעברה, סימנה את פיטר קראוץ' בן ה-37 שירד העונה לליגת המשנה באנגליה עם סטוק סיטי.

* ג'ון אושיי, שסיים שבע שנים בסנדרלנד ולא מנע ממנה שתי ירידות ליגה רצופות, סיכם את תנאיו ברדינג מליגת המשנה וצפוי לעבור אליה בגיל 37.

שחקן סטוק סיטי פיטר קראוץ' חוגג. רויטרס
בדרך ליעד מפתיע? קראוץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully