וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל הפסיד מערכה אחרי 1,099 ימים, אך הגשם גרם להפסקת המשחק

רבע הגמר מול דייגו שוורצמן הופסק שוב במצב של 3:5 לספרדי במערכה השנייה, אחרי שהארגנטינאי ניצח 4:6 בראשונה. מוגורוסה הביסה את שראפובה ותפגוש את האלפ בחצי הגמר ברולאן גארוס

טניסאית ספרדייה גרבינייה מוגורוסה. רויטרס
ניצחון מרשים מאוד. מוגורוסה/רויטרס

שלב רבע הגמר ברולאן גארוס אמור היה להינעל הערב (רביעי) ולקבוע את תמונת רבע הגמר, אך גשם חזק במשחקי טורניר הגברים גרמו לכך שרבע הגמר יינעל רק מחר. המדורג ראשון רפאל נדאל פגש את דייגו שוורצמן המפתיע (11, ארגנטינה), כשהמנצח במפגש הזה אמור לפגוש בחצי הגמר את מארין צ'יליץ' (3, קרואטיה) או חואן מרטין דל פוטרו (5, ארגנטינה), אבל שני המשחקים הופסקו וימשיכו מחר.

אצל הנשים המדורגת ראשונה סימונה האלפ (רומניה) חלפה מעל אנג'ליק קרבר (12, גרמניה) וסידרה לעצמה חצי גמר נגד גרבינייה מוגורוסה (3, ספרד), שניצחה את מריה שראפובה (28, רוסיה).

בחצאי הגמר המקבילים כבר ממתינים בטורניר הגברים דומיניק תים האוסטרי (7) שיפגוש את מרקו צ'קינאטו המפתיע מאיטליה. בטורניר הנשים כבר נקבע מפגש אמריקאי ושחזור של גמר אליפות ארצות הברית בין סלואן סטיבנס (10) ומדיסון קיז (13).

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. רויטרס
רוצה גרנד סלאם ראשון. סימונה האלפ/רויטרס

גברים

רפאל נדאל (1, ספרד) - דייגו שוורצמן (11, ארגנטינה)

1,099 ימים רפאל נדאל לא הפסיד מערכה ברולאן גארוס, אבל זה קרה לו הערב נגד דייגו שוורצמן המפתיע, שגבר עליו 4:6 במערכה הראשונה אחרי שעה ועשר דקות. המשחק הופסק בשל גשם, השחקנים חזרו לשחק אך הוא הופסק שוב במצב שבו נדאל מוביל 3:5 במערכה השנייה, והוא יימשך מחר.

שוורצמן המפתיע כבר שיחזר את הישג השיא שלו בטורנירי גראנד סלאם בעצם הגעתו לשלב רבע הגמר. הוא גבר בסיבוב הקודם על קווין אנדרסון הדרום אפריקאי (6) בדרמה אדירה ואחרי שחזר מפיגור של שתי מערכות לניצחון גדול. כעת מצפה לו יריב הרבה יותר קשה בדמותו של מלך החימר הספרדי. נדאל מעולם לא הפסיד לשוורצמן בחמישה מפגשים בין השניים עד כה, שבפעם האחרונה הם נפגשו לפני פחות מחודש בטורניר מדריד והשור ממאיורקה ניצח 3:6, 4:6.

מארין צ'יליץ' (3, קרואטיה) - חואן מרטין דל פוטרו (5, ארגנטינה)

המשחק הופסק בשל גשם כבד במצב של 6:6 במערכה הראשונה וימשיך מחר. אחרי שהגיע לשלב הגמר באליפות אוסטרליה, צ'יליץ' רוצה להמשיך בשנה הטובה שלו ולהתקדם כמה שיותר גם על החימר בפריס, טורניר הגראנד סלאם היחידי בו לא הגיע לשלב חצי הגמר. דל פוטרו המרשים ישאב אופטימיות מהנתון הבא: הוא ניצח את צ'יליץ' בשבעת המפגשים האחרונים בין השניים, ולמעשה הפעם האחרונה בה הקרואטי ניצח אותו הייתה אי שם בטורניר מונטריאול, בשנת 2011.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
טניסאית רומנייה סימונה האלפ. רויטרס
חדורת מטרה. סימונה האלפ/רויטרס

נשים

סימונה האלפ (1, רומניה) - אנג'ליק קרבר (12, גרמניה) 7:6, 3:6, 2:6

למדורגת ראשונה יש מטרה מול העיניים, והיא לא תשקוט עד שתשיג אותה: זכייה בטורניר גראנד סלאם. אחרי שהגיעה לגמר רולאן גארוס בשנה שעברה והתחילה את השנה הנוכחית עם גמר באוסטרליה, היא רוצה לעשות צעד אל עבר גמר נוסף שבו, היא מקווה, תוכל סוף סוף לזכות בתואר גראנד סלאם. קרבר כבר זכתה בגרנד סלאם וגם פתחה טוב את המשחק עם ניצחון בשובר השוויון של המערכה הראשונה, אבל האלפ לא נבהלה והגיבה עם שבירה בפתיחת המערכה הראשונה ובסיומה כדי להשוות ובמערכה השלישית האלפ השיגה שלוש שבירות בדרך לניצחון במערכה ובמשחק כולו.

גרבינייה מוגורוסה (3, ספרד) - מריה שראפובה (28, רוסיה) 2:6, 1:6

מה שהיה אמור להיות קרב מסקרן בין שתי זוכות רולאן גארוס בעבר, התברר בסופו של דבר כמשחק חד צדדי לחלוטין בו שייטה זוכת 2016 לחצי הגמר. הרוסייה קיוותה להמשיך במסע הנפלא שלה, אחרי שהגיעה לרבע גמר גרנד סלאם לראשונה מאז שעשתה זאת באוסטרליה ב-2016, אך הפסידה למוגורוסה לראשונה בקריירה תוך כשעה ורבע בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully