וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירת הכרטיסים לדרבי הפיינל פור החלה: אתר מכבי תל אביב קרס וחזר

5.6.2018 / 15:32

ביקוש רב לכרטיסים אצל הצהובים והאדומים לקראת הדרבי במסגרת חצי גמר הפיינל פור ביום ראשון הקרוב. כל קבוצה קיבלה כ-4,700 כרטיסים, מחירי הכרטיסים נעים בין 45 ל-255 שקלים

one

מכירת הכרטיסים למשחק בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב במסגרת חצי גמר הפיינל פור (יום ראשון, 10/6, 21:00) יצאה לדרך היום (שלישי). כל קבוצה קיבלה כ-4,700 כרטיסים, כשמכבי תל אביב פתחה את המכירה כבר בשעה 14:00. אחרי כמה דקות קרס האתר הרשמי של המועדון, בו מוכרים הצהובים את הכרטיסים, לכ-20 דקות, וכעת הוא תקין שהכרטיסים נמכרים קודם כל לבעלי מנויים בלבד. הפועל תל אביב תמכור את הכרטיסים שלה החל מהשעה 16:00 באתר משרד הכרטיסים "לאן" עם קדימות לבעלי מנויים וחברי עמותה. בקבוצה מעריכים ומקווים שתוך כחצי שעה כל ההקצאה שניתנה לקבוצה תסתיים, שכן משעות הבוקר מוצפים אנשי המועדון בשיחות טלפון מאנשים שמעוניינים לרכוש כרטיסים.

כאמור, כל קבוצה קיבלה כ-4,700 כרטיסים שמתומחרים בין 45 שקלים, הכרטיס הכי זול, ל-255 שקלים, הכרטיס הכי יקר. מנהלת הליגה, שמארגנת כידוע את הפיינל פור, מחויבת להעביר כמות של כ-800 כרטיסים בהסכמים מוקדמים לאיגוד הכדורסל, ספונסרים ולקבוצות שלא העפילו למשחקי הפיינל פור. כמות נוספת של כ-800 כרטיסים לא אושרה על ידי המשטרה על מנת ליצור חיץ בין קהלי שתי הקבוצות, כך שבפועל יוכלו להכנס ביד אליהו ביום ראשון רק כ-10,200 צופים.

הערב ייערכו משחקי מספר 4 בסדרות בין הפועל גלבוע/גליל להפועל ירושלים (1:2 להפועל ירושלים) ובין הפועל אילת להפועל חולון (1:2 להפועל חולון). אם אחת מבין ירושלים או חולון לפחות תסיים את הסדרה כבר הערב, היא תוכל להתחיל מחר בבוקר למכור כרטיסים למשחק חצי הגמר השני שייערך ביום שני, 11 ביוני. אם שתי הסדרות תגענה למשחק חמישי, מכירת הכרטיסים תחל רק ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully