וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: "רק חסר שיגידו שטיפת זיעה שלי גרמה לפירמינו להתקרר"

בלם ריאל מדריד הגיב לפרסומים לפיהם קאריוס סבל מזעזוע מוח אחרי מפגש איתו בגמר הצ'מפיונס: "התקשורת פשוט לא מפסיקה לדבר על זה". על סלאח: "דיברתי איתו, הוא מרגיש טוב"

עריכה: מתן חדד

ב"בילד" הגרמני הודיעו היום שהם מבטלים את הציון שניתן ללוריס קאריוס בגמר ליגת האלופות, בעקבות הממצאים החדשים לפיהם שוער ליברפול סבל מזעזוע מוח. ב"בילד" נהוגה שיטת ציונים בין 1 ל-6, כש-6 הוא הציון הנמוך ביותר - זה שגם קיבל קאריוס אחרי תצוגת האימים שלו נגד ריאל מדריד (1:3 לספרדים).

מי שהגיב לפרסומים הוא קפטן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס, שהעניק ראיון ל"אס" בו אמר: "אלוהים אדירים, הם לא מפסיקים להתייחס לזה. סלאח תפס את היד שלי ראשון ונפל לצד השני ואומרים שעשיתי לו תרגיל ג'ודו. אחרי שדיברו על זה אמרו שאני אחראי לפציעה של השוער, עכשיו רק חסר שיגידו שבגלל טיפה זיעה שלי רוברטו פירמינו התקרר".

על ההתנצלות לסלאח אמר הבלם: "דיברתי עם סלאח בהודעות, הוא מרגיש טוב. הוא יכול היה להמשיך לשחק אם היה מקבל זריקה, אבל החליט שלא לסכן את עצמו".

שוער ליברפול, לוריס קאריוס. רויטרס
קאריוס סופג באופן מביך את השני בגמר/רויטרס

אתמול קאריוס עבר בדיקות שמהן עולה שהוא סבל מזעזוע מוח אחרי פגיעה מצדו של שחקן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס - כשהתוצאה עדיין הייתה 0:0. ב"בילד" הסבירו: "אנחנו מבטלים את הציון שניתן לקאריוס על המשחק. אי אפשר לשפוט את הטעויות שלו בסטנדרטים רגילים. האבחנה הרפואית לא תעניק לליברפול את גביע ליגת האלופות, אבל היא תחזיר לשוער את כבודו".

קאריוס שוהה בחופשה בארה"ב וליברפול דאגה להטיס אותו מקליפורניה לבוסטון, שם הוא נבדק על ידי ד"ר רוס זאפונטה. מדובר במומחה בעל שם עולמי לפגיעות מוחיות, שמטפל הרבה מאוד בפציעות ראש של שחקני פוטבול. זאפונטה בדק 30 קריטריונים שונים ומצא שעל פי 26 מהם, השוער הגרמני סבל מזעזוע מוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully