וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצר נשימה: הגולש רמון נבארו תפס את אחד הגלים המטורפים אי פעם

10.6.2018 / 0:02

הגל "קלאודברייק" באיי פיג'י הגיע לאחרונה לגבהים שלא נראו במשך שנים, ומשך אליו את הגולשים הטובים בעולם. אחד מהם זכה לתפוס את הגל המרהיב מכולם ותועד בסרטון ותמונות מדהימים

Ramon Navarro's Massive Barrell At Cloudbreak - May 26th

בשיאו, הגל "קלאודברייק" באיי פיג'י הוא אחד המאסיביים והאימתניים על פני כדור הארץ, וזה בדיוק מה שקרה בחודש האחרון. קלאודברייק, שנשבר בגובה שנע בין 2 ל-20 מטרים, התנפח למימדים שלא נראו מאז הגל המפורסם מ-2012, שנקרא "קוד אדום", והידיעה על כך משכה לאיזור כמה מהגולשים הטובים והמפורסמים בעולם, שפשוט לא היו יכולים לפספס את ההזדמנות. הגולשים המקצועיים, לצד הרבה מאוד תופסי גלים חובבנים, פשוט היו חייבים לעזוב הכול ולהגיע לשם הכי מהר שרק יכלו.

עוד בנושא

יכול להיות שזו גלישת הגלים הכי מדהימה שראינו - על הגל הגדול בעולם
ביד חזקה: הגולשת בת'אני המילטון איבדה יד, והרוויחה חיים שלמים

רמון נבארו על הגל

בין 12 הגולשים "הכבדים" היו האמריקאי קלי סלייטר וחשוב מכך במקרה הזה, הצ'יליאני רמון נבארו - שתפס את אחד הגלים המרהיבים שאי פעם רכבו עליהם והיכה את העולם בתדהמה, כאשר הסרטון של הביצוע המטורף שלו הגיע לרשת. אין ספק שנבארו והאחרים, שסיפקו ביצועים יפים מאוד משלהם, הוכיחו פעם נוספת שגלישה היא ספורט שדורש כישרון אדיר ושהם מוכנים לסכן את החיים שלהם כדי לעשות את זה. מעבר לזה, כפי שהתמונות מוכיחות הם זוכים ליהנות פעם אחר פעם מהחופים היפים בעולם ומנופים עוצרי נשימה שהופכים את כל העסק לקסום במיוחד. כעת הם יחכו לגל הבא שיגרום להם לעזוב הכול ולעלות על הגלשנים.

לוק שפרדסון

קלי סלייטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully