וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מפגן אהדה נאצי באוקראינה, "האנדרטייקר" חוזר לניו יורק

אוהדי ניבה מליגת המשנה האוקראינית הגיעו למשחק עם ציורים של צלבי קרס. בובאן מריאנוביץ' לוהק לתפקיד בסרט "ג'ון וויק 3". שברון הלב של סאנה נמשך, אגדת ה-WWE ב-MSG, וגם: שומרי הראש החדשים של רונאלדו

one

מפגן נאצי של אוהדי "ניבה" מהליגה השנייה באוקראינה

שומרי הראש של כריסטיאנו רונאלדו

כוכב נבחרת פורטוגל שכר את שירותיהם של השרירן נונו מארקוס - שנוהג להיאבק עם שוורים כדי לשמור על כושר - ושל לוחם ה-MMA גונסלאו סלגאדו. השניים הגיעו עם רונאלדו לגמר ליגת האלופות בקייב, וצפויים ללוות אותו גם בגביע העולם. כל זה קרה בעקבות איומים של דעא"ש נגד השחקן. שני השומרים עובדים בחברת אבטחה פרטית שמנוהלת על ידי מרגל לשעבר, כך שנראה כי הוא בידיים טובות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אדיר: בובאן מריאנוביץ' לוהק לתפקיד של נבל בסרט "ג'ון וויק 3"

"צריך ללמד אותם כשהם צעירים"

קסיוס דווייר הוא בנה של כדורגלנית נבחרת ארצות הברית ואורלנדו פרייד, סידני לרו דווייר. אחרי המשחק האחרון שלה, הוא עלה והחל להתרוצץ על כר הדשא בהתלהבות, עד שנעצר בגליץ' של... אמא שלו.

שברון הלב של סאנה

שחקן נבחרת גרמניה נופה מהסגל הסופי למונדיאל, אך עוד לפני כן נכלל ב"אלבום המדבקות" הענק של שחקני המנשאפט, שנוצר על הקיר של מוזיאון הכדורגל הגרמני בדורטמונד. כמובן שאחרי הניפוי, גם התמונה שלו הוסרה. אאוץ'

זו כנראה פריצת אוהדים לדשא הכי מגניבה שראינו

"האנדרטייקר" חוזר למדיסון סקוור גארדן

* אגדת ה-WWE "האנדרטייקר" ימשיך את הקאמבק שלו בחודש הבא. בשנה שעברה נטען כי המתאבק האגדי פרש, אחרי ההפסד לרומן ריינס ברסלמניה 33, אבל הלוחם הוותיק חזר לזירה באפריל ברסלמניה 34 וריגש עם ניצחון על ג'ון סינה הגדול. כמה שבועות לאחר מכן הוא גבר על רוסב ברויאל ראמבל בערב הסעודית, ועכשיו הוא מתכוון להתחרות במדיסון סקוור גארדן לראשונה זה שמונה שנים. האנדרטייקר, 53, אלוף העולם שבע פעמים בעבר, יככב ב-WWE Raw Live ב-7 ביולי, כשחשבון הטוויטר של אולם הספורט המפורסם באולם פרסם על הגעתו בגאווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully