וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ברק פלג ידריך את הקבוצה גם בעונה הבאה

4.6.2018 / 23:17

הירוקים סיכמו את תנאיו של המאמן שניסה להשאיר אותם בליגה הבכירה העונה, ויקוו כי יוכל להוביל אותם בחזרה לליגת העל אחרי עונה אחת בלבד. מי שצפוי להמשיך בירוק ביחד עם פלג הוא הקלע דגן יבזורי

one

ברק פלג ימשיך גם בעונה הבאה כמאמנה של מכבי חיפה, שירדה לליגה הלאומית. פלג הגיע היום (שני) לסיכום עם ראשי הקבוצה על הארכת חוזהו, וזאת לאחר שחיפה נפגשה עם מספר מאמנים אפשריים לקראת העונה הבאה.

פלג הגיע לחיפה באמצע הסיבוב השלישי, כשהיא הייתה במרחק של שני ניצחונות מעירוני נהריה שהייתה מעל הקו האדום. בשבעה משחקים כמאמן הקבוצה הוא הוביל אותה לארבעה ניצחונות מול שלושה הפסדים, אך לא הצליח להשאיר אותה בליגה. הוא נקרא לאימון הקבוצה והסכים לקחת את התפקיד בזכות חברו הטוב תומר שטיינהואר, שמשמש כעוזר המאמן, וצפוי להמשיך בתפקידו גם בליגה הלאומית. אחת הסיבות המרכזיות להשארתו של פלג, מלבד ההצלחה היחסית של הקבוצה מאז שהגיע, הייתה ההכרות שלו עם הליגה הלאומית. הוא הדריך את מכבי רעננה במשך שלוש שנים, כשבעונת 2016/17 אף הוביל את הקבוצה למקום הראשון בתום העונה הסדירה.

מאמן מכבי חיפה ברק פלג. ברני ארדוב
נשאר ירוק. ברק פלג/ברני ארדוב

כעת במכבי חיפה צפויים להתחיל לבנות את הקבוצה לקראת הליגה הלאומית, כשאחת המטרות, מלבד המטרה הברורה של עליית ליגה, תהיה הנסיעה של הקבוצה למסע המשחקים ב-NBA גם בעונה הבאה. במועדון מקווים כי השארתו של פלג תוביל להשארותו בקבוצה גם של הקלע דגן יבזורי, שמערכת היחסים שלו עם פלג נחשבת למצוינת. שחקנים נוספים שצפויים להמשיך הם רומן סורקין, דניאל קופרברג וייתכן שגם ווילי וורקמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully