וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט הביסה 103:122 את קליבלנד ועלתה ל-0:2 בגמר, קרי להט

33 נקודות, 9 שלשות (שיא כל הזמנים בגמר) ושלל מהלכי מומנטום של כוכב הווריירס סחפו את האלופה לניצחון מוחץ. 26 לדוראנט, 20 לתומפסון, מנגד 29, 13 אסיסטים ו-9 ריבאונדים של לברון לא הספיקו

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס חוגג. AP
איזו הצגה. קרי חוגג/AP

סטף קרי הולך ומתקרב לעבר התואר האישי שהיה חסר לו. הלילה (בין ראשון לשני) כוכב גולדן סטייט סחף את קבוצתו לניצחון 103:122 וליתרון 0:2 בסדרת הגמר מול קליבלנד, עם תצוגה אישית מרהיבה: 33 נקודות, 9 שלשות (שיא כל הזמנים לשחקן בודד בגמר), 8 אסיסטים, 7 ריבאונדים ושלל מהלכי מומנטום שבלמו את ההתלהבות של הקאבס ברגעים שנראה היה שהם חוזרים לעניינים. בשני המשחקים הראשונים בסדרה קרי, שלא זכה בפרס היוקרתי בשתי האליפויות הקודמות, מעמיד ממוצעים של 31 נקודות, 7 שלשות ב-49.2 אחוזים, 8.5 אסיסטים ו-6.5 ריבאונדים - מספרים שאם יישמרו, אמורים לתת לו את התואר ללא צל של ספק.

לשם שינוי, הפעם הוא נצץ אפילו יותר מהכדורסלן הטוב בתבל, לברון ג'יימס. קינג ג'יימס אמנם סיפק שורה סטטיסטית מרשימה - 29 נקודות, 13 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, אבל משחק 2 היה רחוק שנות אור ממופע 51 הנקודות ההיסטרי במשחק 1 שהשאיר לקאבס סיכוי עד הרגע האחרון. קווין לאב (22 ו-10 ריבאונדים), ג'ורג' היל (15) וטריסטן תומפסון (11 ו-5 ריבאונדים) סייעו לו בניגוד למשחק 1, אבל זה לא הספיק, ליום ביום שבו הקאבס קולעים 9 שלשות ב-33 אחוזים וג'יי אר סמית', הגיבור הטרגי של משחק 1, ממשיך את הסדרה הרעה עם 5 נקודות בלבד ב-2 מ-9 מהשדה.

הקאבס דווקא נתנו פייט לא רע, בניגוד למה שהתוצאה הסופית מרמזת. הווריירס היו ביתרון במשך כל שלבי המשחק, אבל לברון וחבריו נשארו בטווח ביטחון, עד ההתפוצצות של סטף קרי ברבע האחרון. הסדרה תנדוד כעת לאוהיו, ובמשחק 3 שייערך בלילה שבין רביעי לחמישי הקאבס ינסו לגרד אפילו ניצחון אחד מול הווריירס העוצמתיים. כדי שזה יקרה, לברון ג'יימס שוב יצטרך להיות בשיאו.

ג'בייל מגי, גולדן סטייט ווריירס מטביע. GettyImages
ההימור השתלם בפתיחה. מגי מטביע/GettyImages
קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
ספג שתי עבירות מהירות, אך התאושש. דוראנט/GettyImages
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
שוב בודד במערכה. לברון/GettyImages

מהלך המשחק

רבע 1

קליבלנד פתחה בחמישייה הרגילה עם ג'ורג' היל, ג'יי אר סמית', לברון ג'יימס, קווין לאב וטריסטן תומפסון, בעוד גולדן סטייט ביצעה שינוי בחמישייה כשלצד סטף קרי, קליי תומפסון, קווין דוראנט ודריימונד גרין פתח הפעם ג'בייל מגי על חשבון קוון לוני. לפחות בדקות הראשונות ההימור עבד: מגי קלע שני דאנקים קלים בתחילת המשחק, לברון פתח בשקט כדי להכניס את חבריו למשחק ונענש, ואחרי 7 מ-7 מהשדה ודאנק נוסף של דריימונד גרין, טיי לו הזעיק פסק זמן כשהתוצאה 6:15 לווריירס. ג'יי אר סמית' נכנס לעניינים עם שש נקודות רצופות, גם ג'ורג' היל צלף מחוץ לקשת, כשמנגד קליי תומפסון עם שבע נקודות מהירות משאיר את היתרון בצד של גולדן סטייט. הווריירס כבר הגיעו ל-11 אסיסטים והמשיכו לעשות ככל העולה על רוחם בהתקפה, אבל התקשו גם בהגנה ובסיום הרבע הראשון הובילו 28:32.

הסטטיסטיקה אחרי הרבע הראשון

להגנה של הקאבס לא היתה שום תשובה ברבע הראשון

ג'ורג' היל, קליבלנד קאבלירס, מול סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
הקאבס התקיפו את קרי בהתקפה ברבע הראשון/GettyImages
שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, דריימונד גרין. GettyImages
הפעם גרין הצליח לעורר את דוראנט/GettyImages
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס/AP

רבע 2

קווין דוראנט המשיך את המשחק הטוב עם חמש נקודות רצופות ואסיסט לקליי תומפסון, והיתרון קפץ לו לתשע, 30:39, שלוש דקות מפתיחת הרבע. קווין לאב נכנס לעניינים וניסה לקרב את הקאבס, אבל שון ליבינגסטון נתן לווריירס ניצוץ מהספסל, הגיע ל-8 נקודות אישיות ואחרי שלשה של סטף קרי, הפער צמח לראשונה למספר דו ספרתי, 36:47. היתרון כבר צמח ל-13, אבל ג'ורג' היל המשיך להיות נקודת האור של הקאבס לצד לברון, הגיע ל-12 נקודות וקיזז את ההפרש בחזרה ל-7. ג'יימס, מצידו, נראה ברבע הזה תשוש עם כמה החטאות לא אופייניות, אבל הוסיף ארבע נקודות למאזנו בדרך למחצית של 15 נקודות, 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. הווריירס הובילו 46:59 בירידה להפסקה.

הסטטיסטיקה אחרי שני רבעים

מחצית מעודדת מאוד לווריירס ולשלישייה ההתקפית המובילה

עוד הוכחה שהשטף חזר

הפלייאוף האיום של ג'ורדן קלרקסון נמשך

ג'מאל קרופורד מנתח: לברון חייב עזרה

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס מול קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
כשיר ועוד איך. קליי תומפסון צולף מחוץ לקשת/GettyImages
שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, סטפן קרי. GettyImages
הווריירס שלטו בקצב. דוראנט עם קרי/GettyImages
קווין לאב, קליבלנד קאבלירס, מול שחקני גולדן סטייט ווריירס ג'ורדן בל, קוון לוני. GettyImages
ניסה להחזיר את הקאבס לתמונה ברבע השני. לאב מתקשה/GettyImages

רבע 3

קליבלנד יצאה מחדר ההלבשה חדה ומפוקסת יותר, קווין לאב התחמם עם שתי שלשות רצופות שצימקו למינוס שבע בלבד, אבל קווין דוראנט איפס את הידית בצד השני, וחמש רצופות שלו החזירו את היתרון לדו ספרתי, 56:66, שלוש דקות מפתיחת הרבע. הקאבס לא הרימו ידיים, ג'ורג' היל הגיע ל-15 נקודות, לברון קלע נקודות ראשונות במחצית השנייה, וההפרש נשאר חד ספרתי. שלשה נוספת של קווין לאב, השלישית שלו ברבע, הורידה את ההפרש לחמש בלבד, 76:71. קליבלנד ולברון המשיכו להתלונן ולרטון על השיפוט אחרי עבירה ברורה שלא נשרקה על ג'יימס, אך השופטים הגיבו למחאות עם עבירה טכנית לטיי לו. בצד השני קווין דוראנט ל-22 נקודות וקבע 77:87 לזכות הווריירס שתי דקות לתום הרבע. דייויד ווסט קלע שלשה ראשונה מאז ה-4 בנובמבר, אבל הרבע ננעל עם עבירה בלתי ספורטיבית של ג'ורדן בל על לברון, כשקייל קורבר קובע 80:90 עם הכניסה ל-12 הדקות האחרונות.

הסטטיסטיקה אחרי שלושה רבעים

עוד ציון דרך ללברון

אפילו עומרי כספי קיבל אזכור אחרי השלשה הנדירה של דייויד ווסט

שון ליבינגסטון, גולדן סטייט ווריירס מול ג'ורג' היל, קליבלנד קאבלירס. AP
האקס פקטור. שון ליבינגסטון/AP
לברון ג'יימס, ג'ורג' היל, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
סוף סוף הוא מקבל עזרה. לברון מפרגן לג'ורג' היל/GettyImages
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס חוגג. GettyImages
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס חוגג/GettyImages

רבע 4

הרבע נפתח עם שלשה של לברון ג'יימס שהורידה את ההפרש לשבע, אבל סטף קרי השיב בצורה חדה ומהירה עם שתי שלשות מומנטום משלו על לארי נאנס ג'וניור, שגרמו לטיי לו להזעיק פסק זמן. גם זה לא ממש עצר את הסחף ההתקפי של הווריירס, בעזרת מסירות אמן של דריימונד גרין. דאנק אימתני של לברון ג'יימס הוריד את ההפרש פעם נוספת, אבל קרי המשיך ללהוט עם שלשה בלתי אפשרית בסוף שעון ה-24 ושלשה נוספת מהפינה שהעלתה את מאזנו ל-8 שלשות, שווה לשיא כל הזמנים לשחקן בודד בגמר. מכאן זה הפך לגארבג' טיים. קרי ירד לקול תשואות האוהדים, גם לברון קיבל מנוחה לקראת המשחקים הבאים, ושחקני קצה הספסל משתי הקבוצות קיבלו הזדמנות נדירה על הפרקט. בסיום 103:122 לווריירס, שעלו ליתרון 0:2 בסדרה.

הסטטיסטיקה המלאה של המשחק

הלילה המושלם של סטף קרי

הווריירס לא פיגרו ולו לשנייה אחת

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס מתלונן בפני השופטים. רויטרס
לברון שוב בא בטענות לשופטים/רויטרס

סטטיסטיקה

קלעו לגולדן סטייט: סטף קרי 33 (9 מ-17 מהשלוש, 11 מ-26 מהשדה, 7 ריבאונדים, 8 אסיסטים), קווין דוראנט 26 (9 ריבאונדים, 7 אסיסטים, שתי חסימות), קליי תומפסון 20 (8 מ-13 מהשדה), ג'בייל מגי 12, שון ליבינגסטון 10 (5 ריבאונדים), זאזה פאצ'וליה 6, דריימונד גרין (8 ריבאונדים, 7 אסיסטים) וג'ורדן בל 5 כל אחד, דייויד ווסט 3, קווין קוק 2.

קלעו לקליבלנד: לברון ג'יימס 29 (10 מ-20 מהשדה, 2 מ-4 מהשלוש, 13 אסיסטים, 9 ריבאונדים), קווין לאב 22 (10 ריבאונדים), ג'ורג' היל 15, טריסטן תומפסון 11, ג'ף גרין 6, ג'יי אר סמית' 5 (2 מ-9 מהשדה, 1 מ-4 מהשלוש), חוסה קלדרון 4, ג'ורדן קלרקסון, רודני הוד, אנטה ז'יזיץ' ולארי נאנס ג'וניור 2 כל אחד, קייל קורבר 1.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס/AP
קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס חוגג. GettyImages
סוף סוף משחק יעיל. דוראנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully